رئیس هیأت بدمینتون اصفهان گفت: با صحبت‌هایی که با یکی از باشگاه‌های اصفهان انجام شده قرار است از سال آینده در بخش بانوان تیم‌داری کنیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،بیژن رجائیان در خصوص وضعیت رشته بدمینتون در اصفهان اظهار داشت: در سال جاری تمرینات تیم‌های قهرمانی استان به صورت منظم صورت گرفت و به مسابقات کشوری اعزام شدند اما دستاورد چشمگیری نداشتیم؛ تقریبا یک سال است که فعالیت خود را آغاز کرده‌ایم و رسیدن به موفقیت زمان‌بر است.

وی ادامه داد: همه تیم‌های استان در جمع 8 تیم برتر قرار گرفتند و امیدواریم سال‌های آینده با داشتن بازیکنان جوان موفقیت‌های خوبی در دو بخش آقایان و بانوان داشته باشیم؛ یگانه کرمانی بدمینتون‌باز اصفهانی موفق شد رنکینگ اول کشوری در رده بزرگسالان بانوان را به خود اختصاص دهد.

رئیس هیأت بدمینتون اصفهان افزود: با حمایت فولاد مبارکه سپاهان یک تیم کاملا اصفهانی در لیگ برتر داشتیم که به جمع 4 تیم برتر راه پیدا کرده است؛ طبق صحبت‌های صورت گرفته قرار است یکی از باشگاه‌های نوپا اصفهان در بخش بانوان تیم‌داری کند و می‌خواهیم در این تیم نیز از بازیکنان بومی اصفهان استفاده کنیم.

رجائیان تصریح کرد: 7 کلاس مربی‌گری و 3 کلاس داوری بدمینتون در استان اصفهان برگزار شده است و به دنبال فعال کردن شهرستان‌ها در این رشته هستیم؛ تعاملات خوبی با شهرداری داشته‌ایم تا این ورزش جنبه همگانی خود را بیشتر از گذشته حفظ کند.

وی با اشاره به مشکلات مالی گفت: مشکلات اقتصادی گریبان‌گیر همه هیأت‌ها است اما با رایزنی‌هایی که با اداره ورزش و جوانان داشتیم و با جذب منابع توانستیم بسیاری از بدهی‌های هیأت بدمینتون را پرداخت کنیم و خود را برای ادامه کار آماده می‌کنیم؛ از نظر تعداد مربی کمبودی وجود ندارد اما به دلیل مستعد‌ نبودن هیأت استفاده از مربیان محدود شده است.

رئیس هیأت بدمینتون اصفهان در پایان گفت: در سال‌های گذشته در پایه‌ریزی جذب بازیکن در این رشته موفق عمل نشده است اما با استعداد‌یابی در این رشته بازیکنان خوبی پیدا شده‌اند و امیدوار هستیم بتوانیم عظمت اصفهان در بدمینتون را به این استان بازگردانیم.

 

انتهای پیام/م

 

به دنبال فعال کردن شهرستان‌ها در رشته بدمینتون هستیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.