مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه گفت: صداوسیمای کرمانشاه از مرز مهران، نجف و کربلا در ایام اربعین سیدالشهداء برنامه‌ها را پوشش زنده خواهد داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،رضا رحیمی مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه با اشاره آغاز تولید برنامه‌های معارفی ویژه محرم و صفر صدا و سیمای مرکز کرمانشاه گفت:همه بخش‌های صدا و سیمای استان آمادگی کامل برای پوشش فراگیر رسانه‌ای این مناسبت بزرگ و آغاز تولید برنامه‌های عزاداری محرم دارد.

وی با بیان اینکه  مرکز صدا و‌سیما در ایام اربعین مسئول کمیته اطلاع‌رسانی و‌ مستندسازی ستاد اربعین است گفت: در این ایام دو کار موسیقی تصویر ویژه عزاداری اربعین سیدالشهداء در صداو‌سیما در حال اجرا است عنوان کرد: 3 تیم و اکیپ از خبرنگاران و تهیه کنندگان صداو‌سیمای کرمانشاه به نجف و کربلا اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در راستای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم راهپیمایی اربعین از مسیر نجف تا کربلا و خود کربلا صداوسیمای استان ارتباطات ماهواره‌ای با خود صداو‌سیما و‌ شبکه‌های سراسری شما و افق داشته باشیم عنوان کرد: 17 کار ویژه محرم و‌ اربعین در قالبهای مختلف پخش خواهد شد گفت: در این راستا هشت مستند با موضوعات فرهنگی ویژه برگزاری مراسمات مختلف استان کرمانشاه در ایام‌ محرم در حال ساخته شدن است .

مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه افزود: در ایام اربعین هر روز حداقل 5تا 6 ارتباط مستقیم با شبکه‌های سراسری و استانی داریم.

وی با بیان اینکه روزانه حداقل 7 مورد ارتباط تصویری بین مسیر نجف و خود کربلا هم در گروه خبر و هم گروه تصویری داریم بیان کرد: تیم مستندساز ما هم مشغول مستندسازی از مرز مهران تا کربلا هستند و گروه رادیویی نیز ارتباط مستقیم با کربلا دارد و در حال پخش است.


انتهای پیام/ز

پوشش راهپیمایی اربعین از طریق صداو سیمای کرمانشاه

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.