مدیرکل دفتر بحران استانداری خراسان شمالی از تکمیل تمامی واحدهای زلزله زده روستایی تا ماه آینده خبر داد.

تکمیل تمام واحدهای زلزله زده روستایی خراسان شمالی تا ماه آیندهبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسین عظیمی مدیرکل دفتر بحران استانداری خراسان شمالی، ‌با اشاره به اینکه زلزله 5.7 ریشتری در اردیبهشت ماه سال جاری در شهرستا‌های بجنورد و مانه و سملقان به 72 روستا و برخی از منازل شهری خسارت وارد کرد، گفت: بر اثر این زلزله به چهار هزار و 449 منزل روستایی خسارت وارد شد.

وی با بیان اینکه روند ساخت و ساز منازل روستایی ادامه دارد، افزود: پیش بینی می‌شود تا پایان ماه آینده تمامی منازل روستایی در حال ساخت و ساز تکمیل شوند.

عظیمی در پاسخ به این سوال که قرار بر این بود تا بنیاد مسکن سرشماری از خانوارهای مستقر در چادر برای اختصاص وسایل گرمایشی داشته باشد و نتیجه این سرشماری چه چیزی بوده است؟ اظهار کرد: طبق بازدیدهای به عمل آمده از روستاها در حال حاضر هیچ خانواده ای در چادر زندگی نمی‌کند و افرادی که منازل آن‌ها تخریب شده و باید ساخت و ساز جدید داشته باشند، هم اکنون در منازل نزدیکان خود ساکن هستند.

وی درباره افراد آسیب دیده در شهر بجنورد نیز ادامه داد: قرار بر این شده تا بازدید نامحسوسی از آسیب دیدگان شهری در چادرها انجام شود، چراکه امکان سوء استفاده برخی از افراد وجود دارد. البته تاکنون گزارشی به این دفتر ارائه نشده است.

منبع:ایسنا

انتهای پیام/ع

زلزله 5.7 ریشتری در بجنورد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.