استاندار کرمانشاه بر لزوم فراهم کردن شرایط جذب سرمایه‌گذاری خارجی در استان تاکید کرد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه امروز چهارشنبه در نشست هماهنگی شکل گیری ستاد سرمایه گذاری خارجی استان کرمانشاه  از راه اندازی ستاد سرمایه گذاری بخش خارجی خبر داد و گفت: درصد قابل توجهی از منابع کشور به این بخش اختصاص داده شده است.

وی افزود: راه اندازی این بخش در استان می تواند جهت ایجاد اشتغالزایی بسیار موثر واقع شود متاسفانه در استان کرمانشاه جذب سرمایه گذار خارجی خیلی پررنگ نیست و این موضوع نیاز به پیگیری های فراوانی دارد.

بازوند با بیان اینکه می‌توانیم از فرصت همایش «فرصت های اقتصادی و سرمایه گذاری» در تهران برای جذب سرمایه‌گذار بهره ببریم گفت: در این همایش ۱۰۰ سرمایه گذار خارجی و ۳۰۰ سرمایه پذیر شرکت می کنند.

استاندار کرمانشاه بیان کرد: با توجه به اینکه نحوه جذب و چگونگی فراهم کردن شرایط برای جذب سرمایه گذار مهم است باید بتوانیم آنها را به سرمایه گذاری در این مناطق تشویق کنیم.

وی در ادامه به اجلاس بزرگ هفته وحدت اشاره کرد و ابراز داشت: در این اجلاس کلیه چهره های اقتصادی و سیاسی به ایران سفر می کنند و باید ترتیبی اتخاذ کنیم که از کمیته اقتصادی آنها دعوت کنیم و همایشی راه اندازی کنیم تا بتوانیم تفاهم نامه هایی با تجار مسلمان در این همایش منعقد کنیم.

انتهای پیام/ز

در استان کرمانشاه جذب سرمایه گذار خارجی خیلی پررنگ نیست

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.