اعزام ۶۰ مبلغ از خراسان شمالی در موکب‌های اربعین

مدیر حوزه های علمیه خراسان شمالی گفت: بیش از ۶۰ مبلغ و طلبه از استان خراسان شمالی در موکب‌های اربعین حسینی به عتبات عالیات اعزام شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛ حجت‌الاسلام حجت‌الله سالاری مدیر حوزه های علمیه خراسان شمالی اظهار داشت: بیش از 60 طلبه و مبلغ مذهبی اعم از خواهر و برادر برای انجام مراسمات مذهبی و فرهنگی و پاسخگویی به مسائل شرعی زائران به موکب‌های ستاد اربعین خراسان شمالی اعزام شده‌اند.

وی افزود: خوشبختانه با توجه به تبلیغات مناسب و علاقه مردم برای حضور در زیارت اربعین٬ نیاز به حضور طلاب دینی و مبلغان مذهبی در این ایام بسیار احساس می‌شود و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته٬ برای سومین سال پیاپی٬ جمعی از طلاب خراسان شمالی به این سفر معنوی اعزام شدند.

مدیر حوزه های علمیه خراسان شمالی حضور طلاب در این برنامه را حرکتی کاملا خودجوش و مردمی دانست و تصریح کرد: این گروه از طلاب دینی با هزینه شخصی خود و بدون کمک هیچ نهاد اداری یا دستگاه اجرایی به این سفر رفته و دغدغه انجام امور فرهنگی و مذهبی باعث گردآمدن ین افراد در اعتاب مقدسه شده است.

در زمان حضور طلاب در عراق٬ برنامه‌های فرهنگی متنوعی در مسیر پیاده‌روی و هم‌چنین مواکب ستاد اربعین خراسان شمالی اجرا می‌شود.

انتهای پیام/آ

ارائه خدمات مبلغین به زائرین اربعین حسینی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.