رئیس گروه مهندسی بهداشت محیط و حرفه‌ای همدان از ۲۸۸ بازدید از ایستگاه‌های صلواتی و اماکن بین راهی خبرداد.

نظارت بهداشت بر موکب های همدان به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حسنعلی نوروزی رئیس گروه مهندسی بهداشت محیط و حرفه‌ای همدان با بیان اینکه در خصوص اقدامات بهداشت محیط و حرفه‌ای در ایام اربعین اظهار داشت: همزمان با شروع ایام سفرهای اربعین و فعالیت موکب‌ها و ایستگاه‌های صلواتی 288 مورد بازدید از ایستگاه‌های صلواتی و اماکن بین راهی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه از دیگر اقدامات صدور کارت بهداشت برای آشپزهای ایستگاه‌های صلواتی بود، افزود: در این راستا 21 مورد کارت بهداشت برای آشپزها و خادمان موکب‌ها صادر شد.

رئیس گروه مهندسی بهداشت محیط و حرفه‌ای همدان بابیان اینکه در این ایام 12 مورد نمونه‌برداری از مواد غذایی ایستگاه‌های صلواتی انجام شده است، عنوان کرد: 14 مورد نمونه‌برداری از آب و 112 مورد کلر سنجی آب ایستگاه‌های صلواتی انجام‌شده است.

نوروزی با تأکید بر اینکه 10 اخطاریه بهداشتی برای اماکن مسیر راهی صادر شده است، تصریح کرد: 165 کیلوگرم مواد غذایی مشکوک به فساد از اماکن مسیر راهی و غذاخوری‌ها جمع‌آوری و معدوم شد.

وی ابراز کرد: از دیگر اقدامات بهداشت محیط و حرفه‌ای در ایام سفرهای اربعین نظارت بر سرویس‌های بهداشتی ایستگاه‌های صلواتی و اماکن مسیر راهی است که در این راستا 62 مورد نظارت انجام شده است.

نوروزی تأکید کرد: در ایستگاه‌های صلواتی و موکب‌ها پذیرائی مشکلات بهداشتی عمده و خاص تأثیرگذار بر سلامتی زائران مشاهده نشده است.

انتهای پیام/ب

موکب های همدان زیرنظر بهداشت نظارت می شوند 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.