واگذاری 800 سند بنیاد مستضعفان به مردم خراسان جنوبی

رئیس سازمان بنیاد مستضعفان کشور از واگذاری 800 سند بنیاد مستضعفان به مردم خراسان جنوبی خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ سعیدی‌کیا،رئیس سازمان بنیاد مستضعفان کشور صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: امروز در استان خراسان جنوبی ۸۰۰ سند املاک تقدیم واجدین شرایط می شود.

وی با بیان اینکه تسهیلات اشتغال زا به مبلغ ۲۰ میلیارد تومان با کارمزد ۱۸ درصد به متقاضیان اعطا می‌شود،افزود: در سفر به خراسان جنوبی تا این لحظه تعدادی سند به واجدین شرایط در شهرستان درمیان و بیرجند داده شد.

رئیس سازمان بنیاد مستضعفان کشور گفت: در سطح کشور وام‌های اشتغال زایی 20 میلیارد تومانی با کارمزد 18 درصد به معنای واقعی اعطا می‌شود که 5 درصد یارانه، 5 درصد هم توسط دفتر توسعه مناطق محروم روستایی ریاست جمهوری است که در مجموع 8 درصد برای مصرف کننده می‌شود.

سعیدی کیا افزود: این طرح از اواخر سال 95 آغاز شده است که سهم استان خراسان جنوبی 40 میلیارد تومان بوده و این استان تاکنون 20 میلیون تومان جذب کرده و 106 طرح معرفی کرده است.

وی با بیان اینکه امروز نیز به این مبلغ 3 میلیارد تومان افزوده شد، گفت: در خراسان جنوبی تا کنون 200 طرح به نتیجه رسیده است و این اعتبارات در همه زمینه‌ها قابل جذب است.
انتهای پیام/ب


خراسان جنوبی،پیشتاز در ارائه طرح های اشتغال زایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار