سرپرست معاونت گردشگری استان یزد گفت: امروز چهارشنبه هفدهم آبان ماه 96 قطار گردشگری عقاب طلایی وارد شهر تاریخی جهانی یزد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  محمد رضا نصیری سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد گفت: قطار گردشگری عقاب طلایی که سیزدهم آبان ماه وارد ایران شده بود امروز با 30 گردشگر از کشورهای مختلف وارد استان یزد شد.

نصیری با بیان اینکه مسافران این قطار گردشگری در سفر خود به یزد قرار است از بافت و اماکن تاریخی این شهر جهانی بازدید کنند، اظهار داشت: گردشگران قطار گردشگری عقاب طلایی در یک سفر ده روزه از شهرهای مشهد مقدس، کرمان، راین، یزد، اصفهان، شیراز، کاشان، قم، اراک، شوش، گرمسار بازدید می‌کنند و در تاریخ بیست و سوم آبان ماه کشورمان را ترک خواهند کرد.

وی ادامه داد: حضور قطارهای گردشگری به شهر تاریخی جهانی یزد در معرفی ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های ریلی گردشگری کشور به ویژه شهرهای هدف گردشگری در سطح ملی و بین المللی نقش بسزایی دارد.

گفتنی است: گردشگران این قطار گردشگری با ملیت های روسیه، بریتانیا، آمریکا، استرالیا، آلمان و فیلیپین می باشند که صبح امروز پس از ورود به راه آهن یزد مورد استقبال مسئولان میراث فرهنگی و راه آهن استان قرار گرفتند.

لازم به ذکر است: شرکت بن ریل با بهره برداری از واگن های چهار تخته جدید الورود خود در این تور، مسوولیت سیر و حرکت و ارائه خدمات پذیرایی توسط نیروی انسانی آموزش دیده را بر عهده دارد.

انتهای پیام/ ی

30 گردشگر از کشورهای مختلف وارد استان یزد شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.