۲ مرکز جدید دانشکده فنی و حرفه‌ای در استان اردبیل راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،غلامرضا کیانی رئیس دانشکده‌های فنی و حرفه‌ای منطقه یک کشور صبح امروز در مراسم معارفه رئیس جدید دانشکده فنی و حرفه‌ای خلخال اظهار داشت: با توجه به کمبود مراکز آموزشی فنی و حرفه‌ای در شهرستان‌های استان و فعالیت تنها دو دانشکده فنی و حرفه‌ای برادران و خواهران دو مرکز جدید دانشکده فنی و حرفه‌ای نیز در استان اردبیل راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: نیاز است اهمیت مراکز فنی و حرفه‌ای در کشور به طور مناسب و فراگیر نهادینه شود چرا که هم‌اکنون کشور به نیروی انسانی کارآفرین نیاز دارد و تمام تلاش ما بر این است که بتوانیم جایگاه دانشگاه فنی و حرفه‌ای در کشور را ارتقا بخشیده و به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

 رئیس دانشکده‌های فنی و حرفه‌ای منطقه یک کشور گفت: افزایش تعداد دانشکده‌های فنی و حرفه‌ای در استان سبب ارتقای رده دانشگاهی این استان نیز می‌شود که این موضوع برای استان می‌تواند فرصت و امتیاز مثبتی باشد که انتظار می‌رود این موضوع مورد توجه واقع شود.

کیانی بیان کرد: طبق برآورد به دست آمده 70 درصد فارغ‌التحصیلان دانشکده‌های فنی و حرفه‌ای کشور جذب بازار کار شده‌اند که این مورد به تنهایی نشان دهنده اهمیت انتخاب رشته‌های ی تحصیلی در این مراکز آموزشی را نشان می‌دهد که امیدواریم مسئولان و دستگاه‌های مربوطه در این زمینه مشارکت‌های لازم را با ما داشته باشند.

در پایان این مراسم با قدردانی از تلاش مصری رئیس سابق دانشکده فنی و حرفه‌ای خلخال، شهاب ناصری به عنوان رئیس جدید دانشکده فنی و حرفه‌ای خلخال معرفی شد.

 

انتهای پیام/ع

راه اندازی ۲ مرکز جدید دانشکده فنی و حرفه‌ای در استان اردبیل 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.