یگانه کرمانی' و 'علی باستانی' بدمینتون بازان اهل اصفهان به اردوی آماده سازی تیم ملی جوانان دعوت شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،این بازیکنان به همراه 28 بازیکن دیگر در گروه دختران و پسران این اردو به میزبانی سمنان حضور خواهند یافت.
بازیکنان دعوت شده باید عصر روز 25 آبان خود را به سرپرست اردو در شهرستان سمنان معرفی کنند تا از روز 26 آبان زیر نظر مربیان زن و مرد تیم ملی بدمینتون کشور به تمرین بپردازند.

نخستین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون جوانان در روزهای اول تا چهارم آذر ماه امسال در سالن اختصاصی بدمینتون شهرستان سمنان با حضور بازیکنان داخلی و خارجی برگزار می شود.

ثمین عابد خجسته ، نسیم صفایی ، رومینا تاجیک ، هدیه شمس ، پریا اسکندری ، یگانه تفرشی و کیمیا آزاد واری از تهران ، ، فاطمه مونس خواه و فاطمه بابایی از آذربایجان شرقی ، نسترن کرمی از زنجان ، مهسا عبدی از کردستان ، پرنیا نبوی ، طراوت علی نژاد و سحر رجبی از سمنان و ساغر رفیعی از کرمان سایر دعوت شدگان به اردوی دختران تیم ملی هستند.
همچنین در گروه پسران، امیر جباری از همدان ، امیرحسین نورعلیان ، نیما رستم پور ، سینا جاویدی ، علیرضا کرمی و پویا حیدری از تهران ، مهدی انصاری و علی حسین خانی از زنجان ، محمد چهارمالی از فارس ، محمدامین علی اکبریان از خراسان رضوی، زانا قادری و پارسا شهبازی از کردستان ، متین مقیمی ، امیرارسلان امیدی و محمدامین عابدی از سمنان به این اردو دعوت شده اند.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری اردوی تیم ملی بدمینتون جوانان با حضور دو اصفهانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.