رئیس پلیس فتا مازندران از دستگیری یک زن و همدستش با ۵۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری اینترنتی و پیامکی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ حسن محمدنژاد رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات مازندران گفت:در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری اینترنتی از وی، رسیدگی به این پرونده در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با تحقیق از شاکی دریافتند،شخصی ناشناسی پس از تماس تلفنی و معرفی وی به عنوان یکی از برندگان دارنده دستگاه کارت خوان و دریافت مشخصات حساب بانکی و رمز دوم کارت عابر بانک از وی بیش از ۳۰ میلیون ریال کلاهبرداری کرده است.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی مازندران گفت: متهم به کلاهبرداری اینترنتی، زنی به نام س-ق ساکن یکی از شهر‌های استان تهران بود که با هماهنگی قضائی در محل سوکنتش دستگیر شد.

سرهنگ محمدنژاد، افزود: متهم در تحقیقات پلیسبه چندین فقره کلاهبرداری با همین شیوه  اعتراف کرد.

وی از کشف  ۲۳ فقره کارت عابر بانک به همراه تعدادی سیمکارت و کپی شناسنامه جعلی از مخفیگاه متهم خبر داد و افزود: همسر متهم به نام م-ح که پیامک ها را ارسال می کرد نیز دستگیر شد.

سرهنگ محمدنژاد گفت: این زن و شهر که با همین روش ۵۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری کرده بودند به مراجع قضایی تحویل شدند.
رئیس پلیس فتا مازندران با بیان اینکه که هرگز به پیامک‌های غیر واقعی و پیشنهاد‌های عوام فریبانه نباید توجه کرد،افزود: پیامک‌هایی که با مضمون برنده شدن در مسابقات و قرعه کشی‌ ها یا کمک به امور خیریه ارسال و اطلاعات بانکی افراد در آن خواسته می شود با هدف کلاهبرداری است.

انتهای پیام/آ

کلاهبردار‌ان اینترنتی و پیامکی دستگیر شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.