معاون ساماندهی جوانان وزیر ورزش و جوانان گفت: تا پایان سال جاری سه هزار سمن (سازمان مردم نهاد) در حوزه جوانان شکل می‌گیرد که نشان از افزایش توجه دولت به ظرفیت این قشر است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ محمد مهدی تندگویان معاون ساماندهی جوانان وزیر ورزش و جوانان ، در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان قزوین افزود: پیشرفت و توسعه هر کشوری مدیون جوانان آن کشور است و با توجه به اینکه یک چهارم جمعیت کشور ما را جوانان شکل میدهند، بر روی این قشر بیشتر باید سرمایه گذاری کنیم.

تشکیل سه‌ هزار سمن تا پایان امسال

وی گفت: دولت از جوانان و سمن‌های جوان حمایت می‌کند و نقش این قشر را در حل مشکلات جامعه پررنگ می‌داند.

تندگویان گفت: پیروی انقلاب و حماسه دفاع مقدس مرهون تلاش‌ها و جانفشانی جوانان است و همانطور که در ابتدای انقلاب به جوانان اعتماد شد در حال حاضر هم به جوانان در حل مسائل و معضلات کشور باید اعتماد شود.

تندگویان بی توجهی به جوانان را خیانت به نسل‌های آینده دانست و افزود: لایحه تفکیک جوانان از وزارت ورزش هنوز در مجلس است و پیگیر این موضوع هستیم وامیدواریم تصمیم مناسب در این زمینه گرفته شود.

معاون اقتصادی استاندار قزوین هم در این نشست با بیان اینکه نباید به مسئله جوانان تک بعدی نگاه کنیم گفت: استفاده از مدیران جوان تنها بخشی کوچکی از ظرفیت این قشر از جامعه است.

حبیبی گفت: جوانان مطالبات دیگری مانند تحصیل، اشتغال و ازدواج هم دارند که باید در جلسات ستاد امور جوانان مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/

 

برگزاری نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار