رئیس پلیس‌راه خراسان شمالی گفت: نیروهای پلیس‌راه خراسان شمالی از آمادگی لازم برای خدمت‌رسانی به زائران امام رضا (ع) برخوردار هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  بجنورد؛سرهنگ علیرضا حسین زاده رئیس پلیس‌راه خراسان شمالی اظهار کرد: هرساله تعداد کاروان‌های پیاده‌روی به سمت مشهد مقدس افزوده می‌شود ازاین‌رو امسال تعداد تیم‌های انتظامی در جاده‌های خراسان شمالی را افزایش داده‌ایم تا تمامی زائران با سلامت کامل به‌قصد برسند.

وی افزود: در حال حاضر ترافیک روان و آرام در مسیرهای رفت‌وبرگشت جاده‌های خراسان شمالی به سمت مشهد برقرار است.

حسین زاده تصریح کرد: بر اساس پیش‌بینی هواشناسی خراسان شمالی در روز جمعه شاهد بارش باران هستیم ازاین‌رو به رانندگان توصیه می‌شود احتیاط و تمهیدات لازم را پیش‌بینی کنند.

رئیس پلیس‌راه خراسان شمالی به زائران امام رضا (ع) توصیه کرد: افرادی که پیاده به سمت مشهد مقدس می‌روند،حتماً خلاف جهت وسیله‌های نقلیه حرکت کنند و به هنگام تاریکی شب در راهدارخانه‌ها، مساجد و محل‌هایی که برای اسکان در نظر گرفته‌شده استراحت کنند.

حسین زاده بیان کرد: همچنین این زائران از جلیقه‌های شبرنگ و روشن استفاده کنند تا شاهد اتفاق ناگواری در محورهای خراسان شمالی نباشیم.

وی اضافه کرد: همچنین زائران از تردد در عرض جاده‌ها خودداری و مسئولان کاروان‌ها با پلیس همکاری لازم را داشته باشند تا مشکلی پیش نیاید.

این مقام انتظامی تأکید کرد: رئیس پلیس‌راه شهرستان‌های بجنورد، شیروان و چمن بید برای اسکان زائران در مکان‌های مناسب همکاری لازم را دارند و برای تردد این افراد اطلاعات و مسائل ترافیکی و امنیتی را در میان می‌گذارند.

انتهای پیام/آ

آمادگی پلیس خراسان شمالی برای تردد زائران امام رضا (ع)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.