معاون ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: کسب بیش از 10 مدال آسیایی و جهانی در طول این یک ماه و نیم گذشته توسط ورزشکاران آذربایجان غربی برای استان بی نظیر است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد  ،کیومرث پورایراندوست در نشست  خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: تنها در مدت 45 روز گذشته مدال‌های بسیاری توسط ورزشکاران استان کسب شده است که در نوع خود بسیار بی نظیر است.

وی افزود: بیش از 10 مدال آسیایی و جهانی در طول این یک ماه و نیم گذشته توسط ورزشکاران آذربایجان غربی برای استان ثبت شده است و از این میان می‌توان به ژیمناستیک کاران آکروژیم که برای نخستین بار توانستند در مسابقات آسیایی ازبکستان مدال برنز را به دست آورند اشاره کرد.

پورایراندوست تاکید کرد: در قایقرانی الهوردیان دومدال طلا و دو برنز آسیا را کسب کرد و در کاراته سید علی کریمی و باربد صداقت مقام نخست آسیا را به دست آوردند.

معاون ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی یادآور شد: از دیگر افتخارات ورزشی استان برگزاری دوچرخه سواری و پیاده روی ترکیبی در شهر میاندوآب و پیاده روی همگانی در شهر ارومیه  بود که از طریق رسانه ملی پخش شد.

وی تصریح کرد: در شهرستان نقده نیز کوه پیمایی همگانی را برگزار خواهیم کرد و حضور ‌ سلیمی به عنوان عضو ارشد کمیته داوران فدراسیون جهانی کاراته نیز یکی دیگر از افتخارات آذربایجان غربی و کشورمان است که می‌تواند از حقوق  ورزشکارانمان در سطح جهانی دفاع کنند.

انتهای پیام/ع

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت:کسب 10 مدال طلا بین المللی توسط ورزشکاران آذربایجان غربی بی نظیر است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.