مدیر برق بخش‌های دشتیاری، پلان و مرکزی چابهار و بخش تلنگ قصرقند گفت: ۱۰۰ خانوار فاقد برق در چهار روستای بخش دشتیاری از نعمت برق بهره‌مند شدند.

۱۰۰ خانوار در بخش دشتیاری چابهار از نعمت برق بهره مند شدندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، وحید غلامیان مدیر برق بخش‌های دشتیاری، پلان و مرکزی چابهار اظهار داشت: برای برق رسانی به چهار روستای فاقد برق بازار محمد کریم، عثمان آباد مچکور، شهدلد بازار و خلیل آباد، پنج کیلومتر شبکه فشار متوسط و پنج دستگاه ترانس برق نیز نصب شده است.

وی افزود: برای بهره مندی ۱۰۰ خانوار فاقد برق در این روستا‌ها از نعمت برق چهار میلیارد و ۸۹۳ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

وی گفت: ۱۹ دستگاه ترانس جدید در ۱۹ روستای بخش مرکزی چابهار با اعتبار ۱۱ میلیارد و ۲۰۳ میلیون ریال نصب شده تا دیگر شاهد افت ولتاژ برق در این روستا‌ها نباشیم.

مدیر برق بخش‌های دشتیاری، پلان و مرکزی چابهار و بخش تلنگ قصرقند، نصب ۲۱ دستگاه ترانس جدید در ۲۰ روستای بخش تلنگ قصرقند به منظور رفع افت ولتاژ و افزایش رضایت مندی مشترکان با اعتبار ۱۰ میلیارد و ۹۴۵ میلیون ریال را از دیگر اقدامات این مجموعه در سالجاری برشمرد.

غلامیان افزود: توسعه شبکه برق روستایی در ۲۵ روستای بخش مرکزی، دشتیاری و پلان با اجرای ۱۳ کیلومتر شبکه فشار ضعیف جدید و نصب ۱۵ پست ترانس برق جدید نیز در این مدت انجام شده است.

وی تصریح کرد: در پروژه توسعه برق روستایی ۳۷۵ خانوار جدید از نعمت برق بهره‌مند شدند.

وی افزود: همچنین با انجام پروژه توسعه شبکه برق با اعتبار سه میلیارد و ۸۳۵ میلیون ریال در ۱۲ روستای بخش تلنگ قصرقند؛ ۶ کیلومتر شبکه فشار ضعیف اجرا، هفت دستگاه ترانس جدید نصب و ۱۶۰ خانوار از نعمت برق بهره‌مند شدند.

وی تعویض سیم‌های فرسوده شبکه برق روستا‌های مرزی ریمدان به منظور پایداری شبکه برق و جلوگیری از وقوع خاموشی با اعتبار ۲ میلیارد و ۴۸۰ میلیون ریال و نصب ۱۳ سری خازن بر روی خطوط فشار متوسط منطقه دشتیاری و پلان و مرکزی برای بهبود ولتاژ با اعتبار چهار میلیارد و ۱۰۱ میلیون ریال را از دیگر اقدامات امور برق نگور عنوان کرد.

وی بیان کرد: امور برق نگور چهار بخش دشتیاری، پلان، قسمتی از بخش مرکزی چابهار و تلنگ قصرقند را زیر پوشش دارد که در مجموع به ۵۰۰ پارچه روستا خدمات رسانی می‌کند.

مدیر برق نگور دشتیاری چابهار گفت: حجم تاسیسات برق این منطقه شامل هزار و ۲۰۰ کیلومتر خط فشار متوسط، ۵۲۰ کیلومتر خط فشار ضعیف و هزار و ۱۰۰ دستگاه ترانس برق است.

غلامیان اظهار داشت: امور برق نگور همچنین دارای ۲۷ هزار و ۷۰۰ مشترک برق است که از این تعداد ۲۳ هزار و ۵۳۵ اشتراک، خانگی هستند.

نگور مرکز بخش دشتیاری از توابع شهرستان چابهار و از شهر‌های مرزی نزدیک کشور پاکستان است.

انتهای پیام/ع

برق رسانی به صدخانوار چابهار  فاقد برق 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار