مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان گفت: تنها 40 درصد از جمعیت هدف در این استان موفق به دریافت کارت ملی هوشمند شدند و 60 درصد باقی مانده نیز تا پایان سال جاری فرصت اقدام دارند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسین غفرانی کجانی' دیروز در آئین قدردانی از بازنشستگان اداره ثبت احوال اردستان بیان کرد: پنج میلیون و 120 هزار و 850 نفر در استان اصفهان جامعه هدف داریم که تا کنون یک میلیون و 750 هزار نفر نام نویسی و یک میلیون و 500 هزار نفر کارت هوشمند دریافت کردند.

وی لازمه مراجعه مردم به مجموعه های دولتی در سال آینده را ارائه کارت ملی هوشمند عنوان کرد و افزود: این کارت پدیده ای نوین و تاثیر گذار با سه ویژگی شناسایی، تصدیق هویت و امضای دیجیتال است که امکان ارائه خدمات مختلف در فضایی امن و با عبور از شیوه سنتی به نوین را فراهم می کند.

غفرانی ثبت دقیق اطلاعات تولد و وفات را از دیگر ویژگی های کارت هوشمند دانست و بیان کرد: ثبت احوال اردستان 141هزار سند ولادت و 57 هزار سند وفات تنظیم کرده که بر این اساس جمعیت شهرستان باید بیش از 84 هزار نفر باشد اما آمار سرشماری ها چیز دیگری نشان می دهد.

او اضافه کرد: 107 شهر، یک هزار و 149 روستا و 105 تیره عشایری سومین استان پر جمعیت کشور را شکل داده که ثبت احوال 110 نوع خدمت از جمله صدور کارت ملی هوشمند را به آنها ارئه می کند و 20 خدمت به طور مستقیم با مردم و دستگاه ها ارتباط دارد. 

 

انتهای پیام/م

 

مراسم  قدردانی از بازنشستگان اداره ثبت احوال اردستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار