رییس پلیس راه استان کرمانشاه از افزایش 15 تا 20 برابری ترافیک در محورهای استان با بازگشت زوار اربعین خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ رییس پلیس راه استان کرمانشاه از افزایش ۱۵ تا ۲۰ برابری ترافیک محور‌های استان با اوج گرفتن موج بازگشت زوار اربعین خبر داد.
سرهنگ مراد حیدری با اشاره به ترافیک سنگین محور ایلام به سمت کرمانشاه و همدان، گفت: در حال حاضر با اوج گرفتن موج بازگشت زوار ترافیک سنگین را در محور‌های استان و بویژه در محور ایلام-کرمانشاه- همدان شاهد هستیم.
حیدری از افزایش ۱۵ تا ۲۰ برابری ترافیک جاده‌های استان در پی موج بازگشت زوار خبر داد وگفت: اوج بازگشت زوار اربعین از امروز بعد ازظهر آغاز شده و پیش بینی ما این است که ترافیک جاده‌ها از این هم بیشتر شود.
وی افزود: علاوه بر محور ایلام-کرمانشاه- همدان، محور کامیاران –کرمانشاه نیز با ترافیک سنگینی مواجه است.
حیدری پیش بینی کرد: موج بازگشت زوار تا پایان روز ۲۱ آبان ماه ادامه داشته و از روز ۲۲ آبان ماه ترافیک جاده‌های استان به تدریج به وضعیت عادی باز گردد.
رییس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به حضور ۱۰۵ تیم گشتی محسوس و نامحسوس در سطح جاده‌های استان، گفت: این تیم‌ها هم بحث ترافیک و هم بحث امنیت را برعهده دارند و تمام تلاش پلیس این است که بستری امن برای تردد زوار فراهم آورد.
حیدری با اشاره به شلوغی محور‌ها و ترافیک سنگین موجود، از رانندگان خواست بیش از هر زمان رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی را داشته باشند.
 
انتهای پیام/پ
 

محورهای استان کرمانشاه همزمان با بازگشت زوار پر ترافیک است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.