همزمان با اربعین حسینی اجتماع بزرگ عزاداران حسینی در حرم مطهر حضرت محمد هلال بن علی (ع) برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،امروز مردم عزادار در این آیین در قالب دسته جات مختلف به حرم مطهر حضرت محمد هلال بن علی وارد شده و به عزاداری پرداختند.

در اربعین حسینی همچنین مردم بخش ها و شهرهای مختلف آران و بیدگل در بقاع متبرک تجمع و به عزاداری پرداختند.

رئیس ستاد برگزاری مراسم اربعین شهرستان آران و بیدگل گفت: پیاده روی و اجتماع عزاداران اربعین حسینی با عنوان قافله عاشقی در بخش های مختلف شهرستان برگزار شد.

وی افزود: در شهر آران و بیدگل، تجمع هیئات مذهبی از ساعت ۱۰ صبح روز اربعین به صورت همزمان در حرم مطهر امامزاده هلال بن علی(ع) و نقاط مختلف آغاز شد.

حجت‌الاسلام سمیع‌الله مردان تاکید کرد: تجمع سوگواران اربعین در امامزاده هلال بن علی، با پیاده‌روی هیئات مذهبی از میدان امام حسن(ع) به سمت حرم مطهر آغاز شد و عزاداران در حرم این امامزاده عظیم الشان به سوگواری و عزاداری پرداختند.

وی به تجمع عزاداران در شهرهای تابعه این شهرستان در صبح روز اربعین اشاره کرد و افزود: تجمع هیئات مذهبی شهر ابوزیدآباد در امامزاده عبدالله(ع) و تجمع عزاداران سفید شهر در گلزار شهدای این شهر برگزار شد.

مردان تصریح کرد: تجمع هیئات مذهبی شهر نوش آباد نیز به همت هیئت حسینی نوش آباد با پیاده روی به سمت زیارت فیض آباد و برگزاری آیین سوگواری و تعزیه خوانی در صبح اربعین حسینی برگزار شد.

رییس ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت های مذهبی آران و بیدگل اضافه کرد: در طول مسیر راهپیمایی درتمامی این برنامه ها، مداحان اهل بیت به نوحه خوانی و ذکر مصائب اهل بیت پرداختند.

 

انتهای پیام/م

 

اجتماع بزرگ عزاداران اربعین حسینی در آران و بیدگل برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.