۷۴ ساخت و ساز غیر مجاز در زمین‌های کشاورزی قائم شهر و بابل تخریب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، علی شعبانی سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان قائم شهر گفت: در هشت ماه گذشته ۱۲۰ مورد تغییر کاربری غیر مجاز در زمین‌های کشاورزی شهرستان قائم شهر به مساحت ۴۲ هزار و ۱۲۸ مترمربع به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی افزود: ۴۵ مورد تغییر کاربری مجاز برحسب درخواست متقاضی با رعایت ضوابط صادر شد.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان قائم شهر گفت: ۲۱ فقره ساخت و ساز غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی شهرستان قائم شهر به مساحت ۶ هزار و ۳۰۰ مترمربع تخریب شد.

شعبانی با بیان اینکه به محض گزارش ارسالی به سامانه ۱۳۱ و دهگردشی در محور مراکز جهاد کشاورزی ۴ گانه، ۲۵ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی به مساحت هفت هزار و ۵۰۰ مترمربع تخریب شد، افزود: ۲۰ مورد به مساحت ۵۸۰ مترمربع ساخت و ساز‌های غیرمجاز به صورت توافقی تخریب شد.

تخریب هشت مورد ساخت و ساز غیرمجاز در بابل

سید احمد طاهری مدیر جهاد کشاورزی بابل گفت: برای حفظ و صیانت از عرصه‌های کشاورزی و استمرار تولید، هشت مورد دیوارکشی و بنای غیرمجاز ساخته شده به مساحت پنج هزار و ۳۴۰ مترمربع در زمین‌های کشاورزی روستا‌های تحت پوشش مرکز جهاد کشاورزی بیشه شمالی شهرستان بابل تخریب شد.

وی از مالکان زمین های زراعی و باغی خواست از ساخت و ساز غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی خود اجتناب کرده و برای مشاوره و اخذ مجوز قانونی به این مدیریت و مراکز جهاد کشاورزی مراجعه کنند.

انتهای پیام/آ

قلع و قمع ساخت و ساز‌های غیر مجاز در زمین‌های کشاورزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار