فرمانده انتظامی چالدران از کشف ۵۶۲ هزار نخ سیگار قاچاق توسط ماموران انتظامی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛حسام صلاحی فرمانده انتظامی چالدران در ارتباط با کشف سیگار‌های قاچاق در چالدران، گفت: پس از کسب اخباری مبنی بر انباشت کردن تعداد بسیار زیادی سیگار قاچاق در سطح شهرستان موضوع برای ادامه پیگیری در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی با اشاره به شناسایی محل دپو با استفاده از کار‌های اطلاعاتی و نامحسوس، بیان کرد: پس از شناسایی مکان انباشت سیگار‌ها مجوز قضایی از مراجع قانونی اخذ شد و مکان مورد بازرسی قرار گرفت که در بازرسی ۳۹۸ هزار و ۲۰۰ نخ سیگار قاچاق کشف شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه سیگار‌های قاچاق پس از کشف توقیف شدند، اضافه کرد: دو متهم مرتبط با این سیگار‌ها دستگیر شده و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند و ارزش ریالی کالا‌های مکشوفه طبق برآورد‌های کارشناسان امر ۹۰۰ میلیون ریال است.

وی از کشف یک مکان دپو سیگار قاچاق در چالدران خبر داد و تصریح کرد: این مکان پس از کسب خبری مبنی بر دپو سیگار قاچاق با انجام اقدامات پلیسی شناسایی شد که آن مکان پس از کسب مجوز قضایی مورد بازرسی انجام گرفت.

صلاحی با اشاره به کشف ۱۶۴ هزار و ۲۰۰ نخ سیگار قاچاق ادامه داد: ارزش ریالی این سیگار‌ها ۴۲۰ میلیون ریال بوده و در این راستا دو نفر متهم دستگیر و جهت سیر قانونی پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.


انتهای پیام//ن.م

کشف سیگار قاچاق در چالدران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.