برخورد خودروی پراید با تیر چراغ برق حاشیه اتوبان پنج مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان ، حادثه تصادف و محبوس شدن سرنشینان پراید ساعت ۱۱:۱۵ امروز درمحور شرق به غرب اتوبان فرودگاه بعد از پل شهید طیاره با تماس های متعدد شاهدان به ستاد فرماندهی سازمان اطلاع داده شد .

محمد شریعتی مدیر روابط عمومی و سخنگوی سازمان آتش نشانی در خصوص این حادثه گفت: بلافاصله سه ایستگاه آتش‌نشانی همجوار به همراه خودروی نجات از دو مسیر به محل حادثه اعزام شدند.

شریعتی با اشاره به اینکه این تصادف منجر به ایجاد ترافیک سنگین با توجه به حجم بالای عزاداران اربعین حسینی در این مسیر شده بود، افزود : با تدبیر ستاد فرماندهی ایستگاه‌هایی که از مسیرهای مخالف به محل اعزام شدند، سریع‌تر رسیدند و مشخص شد که یک دستگاه خودروی پراید پس از برخورد به تیر چراغ برق کنار جاده متوقف شده که هر پنج نفر سرنشینان آن به شدت مصدوم شده بودند.

وی با بیان اینکه یک نفر از مصدومین قبل از حضور آتش نشانان از خودرو خارج شده بود گفت: چهار نفر دیگر درون خودرو که تا حد زیادی متلاشی شده بود، محبوس شده بودند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی ادامه داد: آتش نشانان پس از انجام ایمن‌سازی‌های لازم، به سرعت اقدام به آزادسازی محبوسین کردند و این افراد که به شدت از ناحیه سر و دست و پا مجروح شده بودند با احتیاط کامل از خودرو خارج و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل شدند و در ادامه با انتقال خودروها به محلی امن، معبر با کمک عوامل راهور بازگشایی شد و عملیات در ساعت ۱۱:۵۲ به پایان رسید.

شریعتی با اشاره به اینکه در این حادثه باز هم حضور و تجمع افراد دربین عوامل امدادی آتش نشانی و اورژانس ضمن ایجاد اختلال در عملکرد ناجیان و همچنین ایجاد ترافیک در محل حادثه هیچگونه کمکی به امدادرسانان نمی‌کند توصیه کرد: بهترین کمک عابران بازگشایی مسیر و  تجمع نکردن در محل حادثه خواهد بود و معمولا این تجمع های بی مورد علاوه بر اختلال در امر امداد رسانی باعث ایجاد حوادث دیگر خواهد شد.

انتهای پیام/ب

جزییات محبوسان پراید در بعد از پل شهید طیاره

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.