سخنگوی شورای شهر قم با بیان این که قم در میزبانی زائران باید بسیار وسیع تر عمل کند،بر خدمات‌رسانی به زوار بعد از اربعین حسینی تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛مسگری،سخنگوی شورای شهر قم با اشاره به اینکه زائر سیدالشهدا هرجا که باشد محترم است، خاطرنشان کرد: می‌بایست قم در میزبانی زائرین اربعین بسیار وسیع تر عمل کند، هرچند که امسال مصلی بزرگ قدس در جای خود بسیار عالی عملکرد کرد.

وی حضور موکب‌های متعدد در سطح کشور عراق و مسیر منتهی به کربلا را ارزشمند دانست و گفت: با برنامه ریزی که لازم است در شورای فرهنگ عمومی انجام شود، بسیاری از موکب‌ها می توانند در راستای افزایش کیفیت خدمت رسانی به زائرین تجمیع شوند.

سخنگوی شورای شهر قم با تأکید بر این نکته که باید میزبانی در اختیار کشور عراق باشد، تصریح کرد: اولویت در قم باید، ساماندهی زائران ایرانی و پاکستانی باشد و مابقی خدمات به کربلا منتقل گردد.

مسگری، ضمن انتقاد از عملکرد ضعیف در زمان برگشت زائرین، تأکید کرد: مشکل اساسی که سال گذشته هم وجود داشت انتقال زائر پس از اربعین بود، زائرانی که تا بعد از شهادت امام رضا(ع) نیز در شهر قم بودند و متأسفانه هیچ خدماتی برای آنها نداشتیم.

 وی با ابراز رضایت از عملکرد رسانه ها در پوشش خبری و تصویری راهپیمایی عظیم اربعین، اذعان کرد: اگرچه غولهای رسانه‌ای دنیا اجازه انتشار اخبار اربعین را نمی‌دهند اما مدیران، خبرنگاران و تصویربرداران با زحماتی که در طول مسیر و شهر کربلا می کشند، توانسته‌اند در این جنگ نابرابر عملکرد مناسبی را ارائه دهند.

انتهای پیام/ش

تاکید بر خدمت رسانی به زوار بعد از اربعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار