خطیب جمعه زنجان گفت:پیاده روی اربعین صحنه‌های زیبایی از دلدادگی و وحدت را به رخ جهانیان کشید.

پیاده روی اربعین صحنه‌های زیبایی از دلدادگی و وحدت را به رخ جهانیان کشیدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ امام جمعه موقت زنجان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته زنجان حضور ۲۵ میلیون زائر  حسینی در کربلا که ۲ میلیون و ۵۰۰ نفر آنان ایرانی بودند را خاری در چشم دشمنان اسلام دانست.

حجت الاسلام موسوی افزود:پیاده روی اربعین صحنه‌های زیبایی از دلدادگی و وحدت را به رخ عالم کشید.

خطیب جمعه زنجان در ادامه به موضع گیری‌های ترامپ رئیس جمهور آمریکا اشاره کرد و گفت: با مشاهده رفتار‌ها و گفتار این مرد می‌توان دریافت که این فرد موجودی دیوانه و بی خرد است.

امام جمعه موقت زنجان با تاکید بر اینکه انسان عاقل هرگز به دنبال ایجاد تشنج در جهان نیست افزود: ترامپ ملت ایران و جوانان آگاه حزب الله را تروریسم معرفی می‌کند و این یکی از نشانه‌های بی خردی و دیوانگی اوست.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه آمریکا و کشور‌های استکباری هرگز از ما راضی نخواهد شد مگر اینکه همیشه به آنان خدمت کنیم افزود: امروز ما هم در مقابل رئیس جمهور سخیف و دیوانه آمریکا فریاد هیهات من الذله سر میدهیم.

وی در ادامه با بیان اینکه ۲۴ آبان مصادف با سالروز ارتحال آیت الله سید حسین طباطبایی در سال ۱۳۶۰ است گفت:: میزان علم، دیانت، آگاهی و بصیرت آن عالم به قدری بود که تاکنون عمق این خصایص ایشان به شکل واقعی درک نشده است.

امام جمعه موقت زنجان با دعوت از نمازگزاران به تقوای الهی گفت: تبعیت از اوامر الهی باعث رستگاری در دنیا و آخرت می‌شود.

حجت الاسلام موسوی همچنین به روز حمایت از بیماران کلیوی و دیابتی و هفته وقف اشاره کرد.
 
انتهای پیام/ن
 

خطبه‌های نماز جمعه 19 آبان ماه زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.