روشن شدن علت وقوع حادثه تیراندازی در پیرانشهر

علت وقوع حادثه اخیر تیراندازی در شهرستان پیرانشهر مشخص شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ،ساعت 10 و نیم روز سه شنبه (16 آبان ) مردی حدوداً 60ساله اسلحه بدست همراه يك موتور سوار در لحظه خروج فردی از اداره جهاد كشاورزى اقدام به شليك ٣ گلوله بطرف وی کرده و پس از مضروب کردن آن شخص ،سوار بر موتورسيكلت شده و از محل متوارى شدند.

 یکی از نزدیکان فرد مضروب گفت: اين حادثه ادامه يك اختلاف ملكى بوده كه طى همين مسئله فردی دیگری نیز در سال١٣٨٠ به قتل رسيده و متأسفانه همچنان اين اختلافات تداوم يافته است.

این فرد که نخواست نامش افشا شود، افزود: متأسفانه حدود 16 سال قبل نیز یکی از اعضای خانواده ما بنام (مولود.م ) توسط یکی از افراد خانواده قاتل بر اثر شلیک گلوله جان خود را از دست داد و سپس از کشور متواری شد و بر اساس شواهد موجود قاتل اکنون در کشور عراق دستگیر و زندانی می باشد.

این فرد مطلع اظهار داشت: در طول این همه سال چندین بار برای حل مشکل ملکی از طریق مراجع حل اختلاف محلی و قانونی اقدام شده است و تا حدودی این پرونده با موافقت هر دو طرف مختومه اعلام شده بود ولی متاسفانه فرد ضارب بنام ( ملا احمد.م) روز سه شنبه (16 آبان) مجدداً اقدام به تیراندازی بطرف یکی از اعضای خانواده ما بنام (مراد . م) نموده است.

انتهای پیام/ع

اختلافات ملکی علت وقوع حادثه تیراندازی در پیرانشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.