نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: شاخص‌های توسعه آذربایجان غربی در وضعیت مطلوبی قرار ندارد و مسئولان عالی استان باید فکری به حال این مسئله بکنند.

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ،حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عسگر دیرباز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه ارومیه اظهار داشت: شاخص‌های توسعه آذربایجان غربی در وضعیت مطلوبی قرار ندارد و افرادی که به‌عنوان استاندار، بخشدار، شهردار، مدیران ادارات و روسای دوایر خدمت می‌کنند باید تلاش خود را بیش از پیش افزایش دهند.

وی افزود: پیشرفت‌های استان به برکت نظام و انقلاب جمهوری اسلامی ایران بسیار است ولی در برخی مناطق همچنان مشکلاتی داریم چنانکه برخی از مناطق در استان آذربایجان غربی وجود دارند که کلاس‌های درسی را در انبار و  مکانهای اینچنینی  برگزار می‌کنند .

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: مسئولان که وظیفه خدمت به مردم را بر عهده دارند باید تلاش خود را به کار گیرند تا فاصله شاخص‌های توسعه استان در مقایسه با دیگر استان‌ها را کاهش دهند.

دیرباز تصریح کرد: راه‌های مواصلاتی یکی از بزرگ‌ترین مشکلات استان است و وقتی یکی از مسئولان در بعضی از جاده‌های استان گام بگذارند خواهند فهمید که مردم با چه مشکلاتی روبرو هستند و در ماه چند مورد تصادف در این جاده ها به وقوع می‌پیوندد.

وی بیان کرد: در این دوره مجلس خبرگان رهبری کمیسیون‌های مختلف فعال شده‌اند و مشکلات استان‌ها جمع‌آوری شده و به روسای سه قوه انتقال یافته و پیگیری می‌شود و هدف از این کارها برطرف کردن قسمتی از مشکلات جامعه است.

انتهای پیام/ع

شاخص‌های توسعه آذربایجان غربی در وضعیت مطلوبی قرار ندارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.