سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی استان خوزستان بر لزوم رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در مسیر بازگشت از عراق تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛سرهنگ فرید کریمی زاده سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی استان خوزستان ضمن اشاره به متفاوت بودن شرایط فعلی با شرایط عادی با توجه به موج بازگشت زائران ایرانی از عراق گفت: با حضور کارکنانمان به شکل شبانه روزی در حال روان سازی مسیر هستیم و هیچ گونه مشکل و یا گره ترافیکی خاصی در مسیر منتهی به شلمچه نداریم.

وی افزود: آن دسته از رانندگانی که در طول راه و در کنار گاردریل مسیر منتهی به شلمچه اقدام به پارک می کنند و سبب سد معبر می شوند با هدایت و تذکر از موقعیت دور می کنیم تا در محل های مناسب پارک کنند.

 کریمی زاده گفت: توصیه ما به رانندگان رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، اتخاذ سرعت مطمئنه، استراحت و کسب توان برای ادامه راه و رانندگی در مسیر با هوشیاری کامل است.

وی افزود: رانندگان همچنین شرایط جوی مسیر راهها را در نظر داشته باشند زیرا ممکن است در برخی استان ها بارش باران داشته باشیم و لذا رانندگان بایستی ضمن تجهیز وسیله نقلیه خود به تجهیزات زمستانی و انجام بازدید فنی از ترمز زدن های ناگهانی نیز به طور جدی اجتناب کنند.

سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی استان خوزستان از رانندگان خواست تا در جاده های دو طرفه از گرفتن سبقت های غیرمجاز به طور حتم خودداری کنند.

سرهنگ کریمی زاده با بیان اینکه تصادفی در مسیرهای سطح شهری و منتهی به مرز شلمچه مربوط با زائران نداشتیم، گفت: از رسانه ها به جهت همراهی و همکاری در انعکاس اخبار و گزارشات مربوط به پلیس راهنمایی و رانندگی و آگاهی بخشی به مردم قدردانی می کنم.

انتهای پیام/د

لزوم رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی از سوی زائران هنگام بازگشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.