مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی از جذب بیش از 3 هزار نفر در جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی، طی یکسال اخیر خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ،حسن محمودی گفت : از آبان ماه سال گذشته تا کنون 3 هزار و 388 نفر در جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی در شاخه های مختلف جذب شده اند؛ تصریح کرد: بیشترین جذب در بخش جوانان و به تعداد یک هزار و 349 نفر صورت گرفته است و پس از آن شاخه دانشجویی با 677 نفر، شاخه روستایی با 635 نفر و شاخه دانش آموزی با 590 نفر بیشترین تعداد جذب را در بین بخش های مختلف داشته اند.

 

وی با اشاره بر ضرورت ترویج فرهنگ حسنه اهداء عضو در جامعه، به نقش هلال احمر در این زمینه اشاره کرد و افزود: تعداد 258 فرم اهداء عضو توسط جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی تکمیل و جهت صدور کارت اهدا عضو به  دانشگاه علوم پزشکی استان تحویل داده شده است.

محمودی در ادامه به تشریح برنامه ها و اقدامات پیش روی جمعیت هلال احمر استان پرداخت و گفت: توسعه درمانگاه های استان از 2 به 7 مرکز در شهرستان های ارومیه، خوی، ماکو، مهاباد، سردشت، تشکیل تیم های واکنش سریع در استان، افزایش پایگاه های ثابت از 15 به 18 پایگاه، توسعه خدمات دارویی و تجهیزات پزشکی، افزایش کانون های روستایی از 100 به 150 کانون از جمله اقدامات پیشروی جمعیت هلال احمر استان هستند.

انتهای پیام/ع

جذب بیش از 3 هزار نفر در جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی، طی یکسال اخیر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.