مدیرکل اوقاف و امور خیریه ایلام گفت: از زمان آغاز تردد زائران اربعین حسینی به استان تاکنون 40 هزار نفر در مساجد مرکز استان اسکان یافته اند.

اسکان 40 هزار زائر در مساجد ایلام

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  ایلام؛حجت‌الاسلام حسن شهیدی بیان کرد: این تعداد زائر در 40 مسجد مختلف شهر ایلام بویژه مسجد مقدس صاحب الزمان (عج) و تکیه ابوالفضل(ع) اسکان یافته اند.

وی با اشاره به آغاز موج بازگشت زائران اربعین حسینی اضافه کرد: با هماهنگی های انجام گرفته امکانات لازم برای اسکان زائران برگشتی از راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی در مساجد مناطق مختلف استان فراهم است.

به گفته وی، علاوه بر 40 مسجدی که در مرکز استان برای اسکان زائران اربعین تجهیز شده در سایر شهرستان ها نیز شماری از مساجد برای اسکان این افراد پیش بینی شده است.

شهیدی فر ادامه داد: این اداره کل همچنین با مشارکت ادارات اوقاف و امور خیریه استان های خراسان شمالی، قزوین، گلستان، قم و آذربایجان غربی بصورت شبانه روزی با راه اندازی یک موکب بزرگ در مرز مهران در حال خدمت رسانی به زائران اربعین اباعبدالله(ع) هستند.

به گفته حجت الاسلام شهیدی، در این موکب ها پذیرایی از زائران اربعین حسینی در سه وعده و همچنین میان وعده در حال انجام است.

وی افزود: روزانه هزاران پرس غذای گرم از طریق این موکب در اختیار زائران اربعین حسینی قرار می گیرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه ایلام عنوان کرد: این موکب تا زمان بازگشت زائران اربعین حسینی بصورت شبانه روزی در حال خدمت رسانی خواهد بود.

انتهای پیام/ د

اسکان زائران در مساجد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.