مسئول کمیته مشارکت های مردمی، اسکان و تغذیه ستاد اربعین گفت:زائران برای تحویل وسایل گمشده ستاد عتبات عالیات در مرز شلمچه مراجعه کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛یازع مسئول کمیته مشارکت های مردمی، اسکان و تغذیه ستاد اربعین مستقر در مرز شلمچه افزود: افرادی که ساک و یا کوله پستی خود را گم کرده اند می توانند با مراجعه به ستاد عتبات عالیات مستقر در مرز شلمچه وسایل خود را شناسایی کرده و تحویل بگیرند.

مکی یازع گفت: تعداد زیادی ساک و کوله پشتی به ستاد عتبات عالیات مستقر در مرز شلمچه تحویل  داده شده است که مشخصات مالکین این ها مشخص نیست. این کوله پشتی ها و ساک های جامانده زائران ابتدا توسط نیروی ویژه چک و خنثی شده و سپس به این کمیته تحویل داده می شوند.

وی افزود: افرادی که ساک و یا کوله پستی خود را گم کرده اند می توانند با مراجعه به ستاد عتبات عالیات مستقر در مرز شلمچه وسایل خود را شناسایی کرده و تحویل بگیرند.

یازع گفت: زائران برای جلوگیری از گم شدن وسایل خود در بازگشت از سفر، مشخصات و شماره تماس خود را در ساک ها و کوله پشتی همراه خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه هیچ کمیته ای برای رسیدگی به اشیا و وسایل گمشده زائران در مرز شلمچه ایجاد نشده است، افزود: کمیته مشارکت های مردمی به صورت خودجوش اقدام به جمع آوری و تحویل این ساک ها و کوله پشتی ها کرده است.

انتهای پیام/د

رسیدگی به اشیا و وسایل گمشده زائران در مرز شلمچه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.