معاون سیاسی واجتماعی فرمانداری بروجرد گفت: ۱۱۰ هزار زایر اربعین حسینی درموکب آیت الله بروجردی، مساجد وحسینیه‌های این شهرستان پذیرایی و اسکان داشته اند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  احمد گودرزیان، معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری بروجرد با اشاره به اینکه زائران اربعین ۱۴ استان و ۶ کشور خارجی از بروجرد کردند، افزود: همچنین سه هزار و ۵۸۰ زایردر ۹ مسجد و حسینیه این شهرستان اسکان داده شده اند که بیشترآن‌ها زایران کشور‌های پاکستان و افغانستان بودند.

وی اظهارکرد: بیش از ۱۰۰ تن ازشهروندان بروجردی درموکب آیت الله بروجردی از زایران اربعین حسینی با پخت غذای گرم و چای پذیرایی می‌کنند.

معاون سیاسی واجتماعی فرمانداری بروجرد با بیان اینکه امسال کمک‌های نقدی وغیرنقدی بسیاری توسط شهروندان وخیرین به این موکب آیت الله بروجردی و انصارالعباس شهرستان اهدا شده است، اضافه کرد: بیش از پنج هزار زائر اربعین حسینی از شهرستان بروجرد به کربلای معلی اعزام شده اند.

گودرزیان گفت: این تعداد زایرازطریق ۱۰ دفترخدمات پستی درسطح شهرستان بروجرد ثبت نام و ویزا دریافت کرده اند.

به گفته وی ستاد اربعین حسینی موکب انصارالعباس را درکربلا و یک موکب نیز درمیدان آیت الله بروجردی و یک موکب در ورودی شهر اشترینان برای استقبال و اسکان زائران اربعین حسینی از ۱۱ آبان تا ۲۱ آبان دایرکرده است.

بروجرد با بیش از ۳۵۰ هزارتن جمعیت و یک هزارو ۶۰۶ کیلومترمربع مساحت درشمال لرستان واقع و دومین شهرستان پرجمعیت این استان است که به عنوان دروازه لرستان از سمت شمال وشرق کشورمحسوب می‌شود.

انتهای پیام /د

اسکان و پذیرایی از ۱۱۰ هزار زایراربعین حسینی در بروجرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.