سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان ؛

گشایش نمایشگاه آیینه محرم در سمنان

نخستین نمایشگاه آیینه محرم در سمنان گشایش می‌یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ جواد نجاریانی سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان گفت: نمایشگاه آیینه محرم از شنبه 20 آبان آغاز می‌شود و تا دوشنبه 22 آبان‌ماه از ساعت هشت صبح تا 20 شب به مدت سه روز در بلوار معلم- مجموعه فرهنگی و ورزشی بانوی شهر برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.


سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان هدف از برگزاری نمایشگاه آیینه محرم را اشاعه فرهنگ عاشورایی، عمق بخشیدن به نگاه شهروندان در مراسم سوگواری ماه محرم، ایجاد بستری برای ظهور و بروز خلاقیت‌های هنری در انتقال پیام عاشورا و آشنایی با مراسم عاشورا و شناساندن حادثه محرم و عاشورا از زاویه هنر به مردم ایران و جهان عنوان کرد.


نجاریانی تصریح کرد: در مسابقه چهارمین دوره نگاره‌های محرم، هزار و 213 اثر ارسال شده که از این آثار ارسال شده تعدادی از آن‌ها به نمایش درمی‌آید.


وی اظهار داشت : اعلام نتایج و تقدیر از نفرات برگزیده مسابقه نگاره‌های محرم، سه‌شنبه 23 آبان ساعت 15:30 در فرهنگسرای کومش- تالار حکیم الهی انجام می‌شود و این نمایشگاه به کار خود پایان خواهد داد.


سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان افزود : این نمایشگاه با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان، انجمن هنر تجسمی استان سمنان، سازمان بسیج هنرمندان، اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان، انجمن جوانه‌های امید قومس، سازمان بسیج ورزشکاران، کانون فرهنگی تربیتی شهید مطهری و انجمن شعر استان سمنان برگزار می‌شود.


انتهای پیام / ذ


تعداد 213 اثر به مسابقه چهارمین دوره نگاره‌های محرم ارسال شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.