مدیر عامل باشگاه استقلال گفت: با پرداخت بدهى‌ها در نظر داریم باشگاه نفس راحتى بکشد، البته توافق با طلب کاران، زمان بر است.

افتخاری: مرحوم اکبر افتخاری خیلی غریب از میان ما رفتبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان رضا افتخاری در حاشیه مراسم درگذشت اکبر افتخاری گفت: امیدوارم هر هفته برای تشییع پیکر عزیزان از دست رفته به اینجا نیاییم. به نوبه خودم درگذشت مرحوم افتخاری را تسلیت می گویم و باید بگویم او بازیکن بزرگ استقلال و تیم سابق تاج بودند .بازی های ایشان را در جام ملت های آسیا در سال 1347 و زمانی که من در سن پایینی بودم نظاره گر بودم و واقعا باید بگویم در آن زمان مرحوم افتخاری لقب جادوگر آسیا را به خود اختصاص داده بود .حتی یاد دارم مرحوم افتخاری در یکی از بازی ها از روی خط کرنر یک ضرب توپ را وارد دروازه حریف کرد که این مساله هنر او بود . متاسفانه کسی قدر او را ندانست و او خیلی غریب رفت.

افتخاری بیان کرد: متاسفانه شرایط باشگاه استقلال هم به نوعی بود که نمی توانست توجه بیشتری نسبت به ایشان و همه پیشکسوتان دیگر داشته باشد.

او ادامه داد: واقعا در شرایطی قرار گرفتیم که مدیون آن ها هستیم و نمی توانیم به این افراد توجه بیشتری داشته باشیم .امیدوارم شرایط تغییر پیدا کند و بتوانیم در آینده در خدمت همه عزیزان باشیم چرا که آنها زحمات زیادی را بدون هیچ گونه چشم داشتی کشیده اند .بازیکنانی که برای عشق به میهن بازی می کردند و الان شرایط خیلی فرق کرده است .در هر صورت از شرایط فعلی خوشحال هستیم اما برای بازیکنانی که در گذشته مورد توجه زیادی قرار نگرفتند افسوس می خوریم و خودمان شرمنده این عزیزان هستیم اما امیدوارم از خجالت آنها در بیاییم.

مدیر عامل استقلال در مورد وضعیت باشگاه و اینکه برخی از پیشکسوتان بایت تماس نگرفتن مدیران ناراحت بوده اند و همچنین گرو گذاشتن سفته گفت: در هر صورت سفته، پول است و ما تعهد داده ایم. اینکه مرفاوی صحبت هایی را مطرح کرده درست می گوید .البته در این میان ما با وکیل او و 5 بازیکن دیگر صحبت کردیم و باید بگویم در مذاکرات به توافق نرسیدیم . درباره قلعه نویی بارها تلفنی با وی حرف زدم، ما به دنبال این هستیم تا مشکل همه را حل کنیم .برای ما فرد یا آقای x یا y ملاک کار نیست. بنابراین ما در نظر داریم پرونده های همه بازیکنان و مربیان سابق را ببندیم تا باشگاه استقلال برای همیشه بتواند نفسی بکشد.

او افزود: اکنون با ده ها نفر جلسه برگزار کردیم و به توافقاتی رسیده ایم و توافق نامه آنها هم در باشگاه موجود است .همچنین بخشی از طلب های برخی از افراد را در روز های گذشته پرداخت کردیم و در نظر داریم همین طور پیش برویم .بنابراین بهتر است افراد مدام گله نکنند که چرا با من صحبت نکرده اند چون هنوز نوبتشان نرسیده است .به هر ترتیب یکی دو پرونده نیست که بخواهیم بگوییم همه پرونده ها در یک روز تمام می شود بلکه بررسی و توافق ساعت ها طول می کشد تا بتوانیم با آنها صحبت کنیم .

افتخاری بیان کرد :باز هم می گویم نگرانی وجود ندارد و در این میان سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان نیز پیش قدم شدند و در این راه به ما کمک می کنند .فکر می کنم به تدریج بتوانیم بدهی های باشگاه را پرداخت تا باشگاه نفس راحت بکشد .توافق با همه زمان بر است و شما باید بدانید 11 سال بدهی انباشته شده است و یک شبه نمی توانیم آنها را حل و فصل کنیم و اصلا این کار شدنی نیست .

افتخاری بیان کرد: از 2 سال گذشته 13 میلیارد تومان از بدهی های باشگاه را پرداخت کردیم و این رقم کمی نیست .همچنان پرداخت بدهی ها ادامه دارد و باید بگویم در همین چند روز گذشته هم چیزی حدود بالای یک میلیارد تومان دیگر بابت بدهی ها خرج کردیم. در هر صورت پرداخت ها زمان بر است و پرداختن به برخی شایعات در داخل اصلا به نفع باشگاه و ایران نیست .دوستان توجه کنند در مصاحبه های خود بهانه دست دیگران ندهند .ما خودمان برای پرداخت بدهی ها اقدام کردیم بنابراین مشکلی وجود ندارد .از طرفی یاس و نا امیدی هایی که درباره حذف استقلال از آسیا مطرح می شود موارد خوبی نیست که عنوان می شود .در کجا اصلا چنین نامه حذفی برای استقلال آمده است ؟بنابراین موارد مطرح شده را تکذیب می کنم و صحت ندارد .بر اساس برنامه های فدراسیون فوتبال در صدد این هستیم تا کارهایمان را پیش ببریم و در این میان پرونده ها را ببندیم و تحویل دهیم .

مدیر عامل باشگاه استقلال درباره مطالبات جواد نکونام گفت: نکونام هنوز برای دریافت مطالبات به باشگاه نیامده است .

انتهای پیام/

اظهارات افتخاری در مورد بدهی های باشگاه استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۲ ۲۰ آبان ۱۳۹۶
انشالله تمام مشکلات باشگاه به خوبی وخوشی حل بشه
آخرین اخبار