پوتین توطئه‌ آمریکایی ها علیه المپیکی های روسیه را فاش کرد

پوتین معتقد است که اتهام دوپینگ به ورزشکاران این کشور در جهت اثر گذاری در انتخابات ریاست جمهوری این کشور از سوی آمریکا برنامه ریزی شده است.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سایت Inside the games، قرار است سال آینده انتخابات ریاست جمهوری در روسیه برگزار شود و ولادیمیر پوتین قصد دارد بار دیگر در این انتخابات شرکت کند.

پوتین آمریکا را در حالی متهم به دست داشتن در اتهامات مربوط به دوپینگ در روسیه کرده است که به تازگی مسئولان IOC در حال بررسی 2 پرونده روسیه که مربوط به قهرمانان المپیک زمستانی این کشور در بازی‌های سوچی هستند. بررسی‌ها نشان داده شده است که ورزشکاران روسیه در بازی‌های سوچی استروئید مصرف کرده‌اند.

پوتین در مصاحبه ای که با TASS داشته است،گفت: هیچ وقت دوپینگ نظام‌یافته در روسیه وجود نداشته است و امیدوارم دیگر شاهد بروز چنین اتفاقاتی در ورزش روسیه نباشیم. احتمال دارد این اتهامات مربوط به دوپینگ با توجه به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری روسیه در سال آینده مرتبط باشد. کنترل دوپینگ در دست آمریکا است زیرا کمپانی‌های آمریکایی هستند که تمام هزینه های پخش تلویزیونی و تبلیغات را می‌پردازند. آنها به دنبال این هستند در پاسخ به اتهامی که به ما در رابطه با دخالت در انتخاباتشان زده‌اند، این کار ما را تلافی کنند.در کل آنها می‌خواهند در انتخابات روسیه که سال‌آینده برگزار می شود مشکل ایجاد کنند.

انتهای پیام/

توطئه تمام نشدنی آمریکایی ها در مورد ورزش روسیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار