معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بیش از شش هزار میلیارد تومان مطالبات خانواده های شهدا و ایثارگران پرداخت شد.

پرداخت ۶ هزار میلیارد تومان مطالبات خانواده های شهدا و ایثارگرانبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید منصور میرمرادی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران، پیش از ظهر شنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی در بیرجند گفت: بیش از شش هزار میلیارد تومان مطالبات خانواده های شهدا و ایثارگران که از سال ۸۶ بوده است، پرداخت شد.  

وی با بیان اینکه هم اکنون در ۲۱ استان کشور هیچ مطالبه ای از گذشته نداریم، افزود: همچنین تمامی معوقات و مطالبات خانواده های شهدا و ایثارگران در خراسان جنوبی پرداخت شده است.

میرمرادی با بیان اینکه ایثارگران و رزمندگان سند افتخار نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، گفت: این افراد در هشت سال دفاع مقدس نیز نقش آفرینی داشته و اکنون در بسیاری از صحنه های انقلابی ایفای نقش می کنند.

وی رزمندگان را نشانه هایی از آیات خدا دانست و گفت: ایثارگران و رزمندگان مانده اند تا فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل جدید منتقل کنند.

میرمرادی اظهار کرد: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران حکومتی موثر، کارآمد و امن بوده که این امر را مرهون خون شهدا و تلاش های رزمندگان است.

نظام جمهوری اسلام؛ حکومتی کارآمد در منطقه

میرمرادی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی یک حکومت کارآمد در منطقه است، تبیین کرد: تمام سعی و تلاش این حکومت ایجاد امنیت است.

وی با تأکید بر اینکه نظام جمهوری اسلامی در فرامنطقه نیز به عنوان نظامی پایدار، مؤثر و کارآمد مطرح است و تمام دولت‌ها و کشورها می‌توانند به آن تکیه کنند، ادامه داد: این مؤلفه‌ها به راحتی به دست نیامده است بلکه مرهون خون ‌شهدا و ایثارگرانی است که از جان، مال خود در این راه دریغ نکردند.

میرمرادی اعلام ‌کرد: به نظر می‌رسد در جامعه کنونی از فرهنگ ایثار و شهادت فاصله گرفته‌ایم لذا باید تمام توان و همت خود را در راستای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به کار گیریم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران با تأکید بر اینکه باید از ارزش‌های کسب شده در نظام جمهوری اسلامی پاسداری کنیم، اضافه کرد: فرهنگ ایثار و شهادت مختص جنگ نبوده و نیست و در تمام ابعاد زندگی انسان نمایان است لذا باید آن را حفظ کنیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.