رییس اداره تربیت بدنی و اردوهای بنیاد شهید لرستان گفت: یک سری مسابقات تیراندازی انتخابی استانی بین جانبازان و فرزندان ایثارگر و شاهد برگزار شد که نفرات برتر در گروه های مختلف معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ احمد حسینی رییس اداره تربیت بدنی و اردوهای بنیاد شهید لرستان گفت: یک سری مسابقات تیراندازی انتخابی استانی بین جانبازان و فرزندان ایثارگر و شاهد برگزار شد که نفرات برتر در گروههای مختلف معرفی شدند.

حسینی در ادامه افزود : گروه فرزندان شاهد در کلاس تفنگ ؛«احسان احمدی » از نورآباد ،«محمد شاهوردی» از بروجرد و « رضا عزیزی» از نورآباد رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند .

رییس تربیت بدنی واردوهای بنیاد شهید لرستان گفت: در گروه دوم فرزندان شاهد و ایثارگر کلاس تپانچه هم «رضا فولادوند » از ازنا و «شهاب حدیدی » ازازنا نفرات اول تا دوم شدند.

وی ادامه داد: در گروه جانبازان کلاس اس اچ دو تفنگ هم «علی بازرگان » از خرم آباد ، «علا شاهوردی » از بروجرد و «مصطفی خسروی » از خرم آباد نفرات اول تا سوم شدند.

رییس اداره تریت بدنی و اردوهای بنیاد شهید جانبازان  گفت: در گروه جانبازان کلاس اس اچ تفنگ یک ، «علی مراد حسین پور » از خرم آباد ، « کرم رضا بیاتی» از بروجرد و« حسن منکاوی » از بروجرد رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
حسینی گفت : در گروه جانبازان سالم تن هم «مرتضی قلی پور » از خرم آباد ،« فرهاد گودرزی» از بروجرد و « ذبیح الله یگانه » از خرم آباد نفرات اول تا سوم شدند.

وی افزود: در گروه جانبازان قطع عضو کلاس تپانچه هم «محمد سعیدی » ازازنا ، «ساسان جوزایی » از خرم آباد و «کرم رضا همتی » از نورآباد رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

رییس اداره تربت بدنی و اردوهای بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در پایان افزود: درگروه جانبازان سالم تن کلاس تپانچه هم «بیژن علی بابایی » از الیگودرز ، «عزت اله سپهوند » از خرم آباد و «غلام حسین محمدی» از الیگودرز اول تا سوم شدند.

انتهای پیام/د

نفرات برتر مسابقات تیراندازی معرفی شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.