پریا شهریاری فوتبال ساحلی در توضیح علل موفقیت تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: در فوتبال ساحلی بر اساس برنامه پیش می‌رویم.

به گزارش خبرنگار فوتبال وفوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان پریا شهریاری رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی در گفت و گو با رادیو  درباره وضعیت تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: اگر امروز فوتبال ساحلی موفقیت های زیادی کسب کرده نتیجه زحمات افراد زیادی از گذشته تا به امروز بوده است. تنها کاری که ما در سال های اخیر انجام داده ایم پیش روی بر اساس برنامه بوده است.

او ادامه داد: در مقطعی احساس کردیم با این وضعیت در سال های آینده تیم ملی دچار وقفه خواهد شد به همین دلیل 2 سال پیش  تیم " ب " را تشکیل دادیم که نتیجه آن مرادی، میرشکاری، ناظم و بهزاد پور بود. تغییرات به مرور انجام شد و این بازیکنان توانستند وارد تیم بزرگسالان شوند و فیکس بازی کنند.

شهریاری افزود: از 7 سال پیش که من کار خود را در دپارتمان آغاز کردم اکتاویو نیز کار خود را به عنوان سرمربی تیم ملی شروع کرد. تیم ایران با او پله به پله رشد کرد به طوری که قبل از او در جام جهانی از 16 تیم، آخر می شدیم. اما در جام جهانی 2013 تاهیتی هشتم شدیم و در جام جهانی 2015 پرتغال به رده ششم صعود کردیم. بعد از جام جهانی پرتغال به دلیل مشکلات مالی نتوانستیم قرارداد اکتاویو را تمدید کنیم. بعد از آن میرشمسی جایگزین اکتاویو شد و روند موفقیت او را ادامه داد.

او تصریح  کرد: اکنون مشکلات مالی حل شده است و قرارداد اکتاویو 2 سال دیگر تمدید شده است. لازم است از تاج تشکر ویژه ای داشته باشم. فلسفه حضور مجدد اکتاویو در تیم ملی تشکیل تیم زیر 23 و ایجاد یک تیم قوی برای جایگزینی  تیم ملی فعلی است.

رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی اظهار کرد: لیگ های برتر و دسته یک در همه سنین در حال برگزاری است. در همه بازی ها استعدادیاب ها اعزام می شوند و استعدادها را شناسایی می کنند. این استعدادها به زودی در اردوهای انتخابی زیر 23 سال حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/

اظهارات شهریاری درباره وضعیت فوتبال ساحلی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار