فرمانده مرزبانی خوزستان گفت: مرزهای خوزستان تمام وقت و بدون هیچ گونه مشکلی پذیرای گرم بازگشت زائران ابا عبدالله (ع) است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار عبدالله نظرپور، فرمانده مرزباني خوزستان اظهار کرد: فرایند بازگشت زائران اربعین حسینی بدون هیچ مشکلی در حال انجام است و نیروهای مرزبانی و سایر نیروهای مسلح مستقر در پایانه‌های مرزی کماکان تمامی تلاش خود را برای بازگشتی امن و بدون خطر برای زائران اربعین فراهم کرده اند .

فرمانده مرزبانی خوزستان با اعلام آمادگی مسئولان امنیتی و مرزبانی استان در ایجاد فضایی امن و آرام در روان سازی و تسهیل بازگشت زائران کشورمان، بیان داشت: مرزهای خوزستان تمام وقت و بدون هیچ گونه مشکلی پذیرای گرم بازگشت زائران ابا عبدالله (ع) است و تمام امکانات برای پذیرش و خدمات‌رسانی به زائران تدارک دیده شده است.

وی افزود: تدابیر لازم برای ایجاد فضای آرام و بدون خطر برای ارائه انواع خدمات رفاهی، اسکان و سرویس دهی انتقال زائران به سراسر کشور، فراهم شده است.

فرمانده مرزبانی خوزستان  در پایان به زائران توصیه کرد: با صبر و حوصله، رعایت قانون به مرزها مراجعه و حتی الامکان از همان مسیرهایی که قبلا اعزام شدند، مراجعت کنند تا این لحظه هیچ گونه مشکل ترافیکی در محورهای بازگشت زوار گزارش نشده است.

انتهای پیام/م

مرزهای خوزستان آماده پذیرش بازگشت زائران عتبات است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار