رییس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن وتجارت کردستان از کشف ۳۸ مورد تخلف در بازرسی از واحدهای صنفی وغیرصنفی استان در هفته اخیر خبرداد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت،معدن و تجارت کردستان،فرزاد سردارزاده  با اشاره به تعداد بازرسی های انجام از واحدهای صنفی وغیرصنفی استان از تاریخ ۱۳ الی ۲۰ آبان ماه امسال، گفت: در این مدت ۲ هزار و ۶۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی سطح استان انجام شده است.

وی افزود: در مدت مذکور از طریق ستاد خبری ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌های استان ۷۳ مورد گزارش مردمی دریافت شده که در رسیدگی به آنها ۲۴ مورد تخلف احراز شد که پرونده آنها تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

سردارزاده بیان کرد: در بازرسی های انجام شده ۳۸ مورد تخلف در این واحدها کشف شده که در این رابطه ۳۵ فقره پرونده برای واحد های متخلف صنفی و غیر صنفی تشکیل شده است.

رییس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن وتجارت کردستان عمده این تخلفات را گرانفروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت  ذکر کرد و افزود: در این پرونده ها در مجموع ۹۵میلیون و ۱۳۵ هزار و ۳۰۰ ریال جریمه برای متخلفان در نظر گرفته شده است .

سردارزاده گفت: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف واحدهای صنفی اعم از کم فروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت وغیره واحدهای مختلف صنفی مراتب را با شماره تلفن ۱۲۴ و یا بامراجعه به ادارات تابعه در شهرستان ها و در مرکز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه و موارد تخلف را گزارش کنند.

انتهای پیام/م

جریمه بیش از ۹۵میلیون ریال برای متخلفان واحدهای صنفی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.