رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی خراسان‌رضوی گفت : هنوز از تمام ظرفیت‌ها برای جذب گردشگر و ماندگاری آنها در مشهد استفاده نمی‌شود.

از همه ظرفیتها برای جذب گردشگر به مشهد استفاده نمی شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ محمد قانعی رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی خراسان‌رضوی گفت: یکی از عللی که سبب می‌شود ماندگاری زائر در شهر مشهد مقدس کاهش یابد این است که به جز زیارت به ابعاد دیگر مسئله گردشگری در این شهر توجه چندانی نشده است.


وی با بیان اینکه از نظر زیرساخت‌های حمل و نقلی و اسکان شهر مشهد دارای وضعیت بسیار مناسبی است، گفت: اما با این حال برنامه‌ریزی دقیقی برای زائران انجام نمی‌شود تا با همه بخش‌های شهر مشهد آشنا و از تمام ظرفیت‌های گردشگری آن بهره ببرند.

 

رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی خراسان‌رضوی ادامه داد: موضوعی که باید به آن توجه شود، آداب پذیرایی از مهمان و موضوعات فرهنگی در حوزه تکریم زائران است که متأسفانه وضعیت مناسبی از این باب در این شهر وجود ندارد.


قانعی افزود:  به اندازه‌ای که به سفرهای گروهی مسافران از مبدأ مشهد به شهرها و یا کشورهای دیگر توجه می‌شود به سفر گروهی با مقصد مشهد مقدس توجه نمی‌شود.



انتهای پیام//ف.م

 

از همه ظرفیتها برای جذب گردشگربه مشهد استفاده نمی شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار