قایقرانان مازندرانی در هجدهمین دوره مسابقات کانوپولو قهرمانی مردان و بانوان آسیا، ۹ مدال را به گردن آویختند.


 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، در مالزی تیم‌های ملی دختران و پسران جوان و بزرگسال روانه جدال‌های قهرمانی آسیا شدند، اما قدرت عجیب تایوانی‌ها فرصت سلطه همه جانبه را از ایران گرفت و فقط تیم مردان بزرگسال قهرمان آسیا شد.

در فینال آخرین مسابقه کانوپولوی قهرمانی آسیا تیم مردان بزرگسال ایران مقابل ژاپن به میدان رفت و صاحب برتری ۶ به ۵ شد و به اولی دست پیدا کرد که محمد یزدانی از نوشهر در ترکیب تیم ملی بود.

تیم کانوپولوی بانوان بزرگسال ایران هم در مرحله فینال مسابقات قهرمانی آسیا مقابل چین تایپه قرار گرفت و با نتیجه ۵ بر یک شکست خورد.

تکتم آخوندزاده بابلسری و فاطمه جلیلیان نوشهری در ارنج تیم ملی بودند که آخوندزاده حالا تنها بانوی کانوپولوست که در دو دوره بزرگسالان صاحب نشان آسیایی شده و پرافتخارترین است.

در بخش مردان و در رده سنی جوانان، ملی پوشان مقابل چین تایپه قرار گرفتند و با نتیجه ٣ بر ٢ شکست را پذیرا شده و مدال نقره گرفتند. در این تیم دانیال خسروی، محمدصالح سلطانی و سجاد سلحشور هر سه از نوشهر به میدان رفتند.

در رده سنی زیر ٢١ سال دختران نیز تیم کشورمان مقابل تایپه قرار گرفت و با نتیجه ٧ بر ٦ در یک بازی نزدیک مغلوب شد. ایران با این نتیجه مدال نقره گرفت که آتوسا اسلامی، شیوا لکزایی و فاطمه سهرابی منش از نوشهر را در ترکیب خود داشت.

مصطفی حق جو مربی ارزنده و سازنده نوشهری هم به عنوان مربی در این تیم حضور داشت که تقریبا تمامی نفرات تیم از شاگردانش بودند

انتهام پیام /ر

کسب مدال در مسابقات کانوپولوی قهرمانی آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار