بیش از ۲ هزارو ۲۰۰ دهیاری، تمام دفاتر پیشخوان و دفاتر پستی و ۲۸ دستگاه اجرایی مرتبط مازندران جهت تحقق دولت الکترونیک در طرح سیماک با یکدیگر شبکه خواهند شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان  از ساری ،اسماعیل بوداغی مدیرکل پست مازندران با بیان اینکه یکی از کار‌های ملی، بزرگ و در حال اجرای کشور فعالیت سامانه یکپارچه مدیریت املاک کشور یا همان طرح سیماک است، گفت:: با اجرای طرح سیماک جلوی صدور بسیاری از مجوز‌های غیرقانونی در حریم منابع حیاتی مانند رودخانه‌ها، جنگل‌ها و آثار تاریخی گرفته شده و همه مراحل صدور مجوز به صورت شفاف پیگیری و نظارت خواهد شد.

وی با بیان اینکه از این به بعد تمام استعلامات و همه کار‌های مرتبط با ملک باید به صورت سیستماتیک و اتوماسیون انجام شود و افزود: در زیر پروژه سوم، بیش از ۲ هزارو ۲۰۰ دهیاری، تمام دفاتر پیشخوان و دفاتر پستی و تمام اعضای نظام مهندسین و ۲۸ دستگاه اجرایی مرتبط جهت تحقق دولت الکترونیک با یکدیگر شبکه خواهند شد.

اسماعیل بوداغی گفت: ۳۰۰ دهیارشهرستان ساری در مرحله نخست حدود در این طرح آموزش دیدند و هم اکنون دهیاران جویبار، سیمرغ و بخشی از قائمشهر نیز در حال آموزش هستند.

مدیرکل پست مازندران با بیان اینکه با توجه به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دولت، بهره‌برداری از طرح سیماک یکی از اولویت‌های دولت بوده است، افزود: بعد از دهیاری‌ها، نظام مهندسین، دفاتر پیشخوان و ۲۸ دستگاه مرتبط در زیرپروژه چهارم در برنامه بعدی آموزشی قرار خواهند داشت.

انتهای پیام/ر

آموزش طرح سیماک برای دهیاران مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.