معاون سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: 10300 دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی به اردوی راهیان نور می روند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  نشست شورای آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست علی‌محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

در این نشست معاون اجرایی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گزارشی در خصوص اعزام دانش‌آموزان به اردوی راهیان نور ارائه کرد.

سرهنگ احمد آسوده در همین خصوص با بیان این که امسال تعداد 10 هزار و 300 نفر به اردوی راهیان نور می‌روند اظهار کرد: این اردوها تا اسفندماه ادامه خواهند داشت.

وی با بیان این که اردوهای راهیان نور عملیات بزرگ فرهنگی در کشور به شمار می‌رود افزود: در این چند ساله عملکرد خوبی داشتیم که در سال 95 رتبه 9 کشور را از آن خود کردیم.

این مسؤول در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از مشکلات ما این است که به همراه استان ایلام وضعیت آشپزخانه‌ها و وسایل سرمایشی و گرمایشی ما در اردوگاه‌ها خوب نیست و هنوز اردوگاه‌های ما قدیمی هستند.

وی افزود: به همین دلیل کار فرهنگی ما در سطح کشور رتبه 17 را کسب کرد که به دلیل نبود زیرساخت‌های لازم در اردوگاه‌های استان است.

آسوده با بیان این که در خرمشهر هم 6 هزار متر مربع زمین به ما دادند افزود: به دلیل نبود اعتبارات نتوانستیم در این زمین کاری انجام دهیم.

معاون اجرایی سپاه فتح استان در ادامه با بیان این که استان اصفهان برای اردوگاه خود 23 میلیارد تومان هزینه کرده است افزود: امیدواریم که با حضور مسؤولان استان و به خصوص استاندار محترم در اردوگاه‌های اهواز و خرمشهر وضعیت آن‌ها از نزدیک مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/غ

اردوگاه‌های استان وضعیت مناسبی ندارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.