فرماندار گناباد گفت: خیرین ۵۰ میلیارد تومان در عرصه عمرانی به آموزش و پرورش این شهرستان کمک کرده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ محمدعلی نبی‌پور در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان، افزود: ۷۵ درصد از پروژه‌های عمرانی آموزش‌وپرورش توسط خیرین به انجام رسیده و آن‌ها ۵۰ میلیارد تومان در عرصه عمرانی به آموزش و پرورش گناباد کمک کرده‌اند.

وی استفاده از ظرفیت خیرین برای غلبه بر مشکلات آموزش و پرورش مهم دانست و افزود: ۲۰ درصد از اعتبارات امسال تا کنون تخصیص یافته، با خوش‌بینی به ۴۵ درصد افزایش می‌یابد که این موضوع حکایت از وضع نامناسب اعتباری دولت دارد و استفاده از قابلیت‌های خیرین اهمیت پیدا می‌کند.

فرماندار گناباد با تقدیر از هدایت تحصیلی بیش از ۴۰ درصد از دانش آموزان این شهرستان در سال تحصیلی جاری به رشته‌های فنی در فنی و حرفه‌ای، گفت: امروز مهارت‌آموزی برای رسیدن به اشتغال امری اساسی و مهم است.

نبی‌پور افزود: یک سرمایه‌گذار خارجی اخیرا برای سرمایه‌گذاری در یک واحد تولیدی به گناباد آمده بود اولین موردی که پرسید این بود که آیا هنرستان‌های فنی‌وحرفه‌ای در گناباد است یا خیر؟

وی با انتقاد از مدیریت قبلی آموزش و پرورش گناباد گفت: متاسفانه در مدیریت قبلی نگرش خوبی در مورد هنرستان‌های فنی وحرفه‌ای وجود نداشت و حتی برای تعطیلی هنرستان فدک برنامه‌ریزی شده بود.


انتهای پیام//: ح. ت.
 

خیرین ۵۰ میلیارد تومان در عرصه عمرانی به آموزش و پرورش این شهرستان کمک کرده‌اند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار