شهردار یاسوج به جذب و بکارگیری بدون ضابطه 28 نیروی شرکتی در شهرداری یاسوج واکنش نشان داد و گفت:جذب و بکارگیری این نیروها در زمان هر کسی بوده است خودشان باید پاسخگو باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ نستهین مقدم در خصوص جذب و بکارگیری بدون ضابطه 28 نیروی شرکتی در شهرداری یاسوج که این روزها تیتر رسانه های مختلف شده است، بیان کرد: فعلا اکتفا به اخباری باشد که روز گذشته به صورت وسیع در رسانه های استان منتشر شد.
شهردار یاسوج در پاسخ به این سوال که گفته می شود استخدام این نیروها در زمان دوماه سرپرستی آذر صفایی سرپرست پیشین شهرداری یاسوج انجام شده است نیز گفت: جذب و بکارگیری این نیروها در زمان هر کسی بوده است خودشان باید پاسخگو باشند.
وی در پاسخ به سوال دیگر که موضع شما در خصوص اخبار رسانه ها مبنی بر انجام این استخدام ها در زمان سرپرستی یکی ازشهرداران نیز، بیان کرد: باید بررسی و مشخص شود چراکه این سرپرست نیز حدود یک ماه و یا کمی بیشتر مسئول بودند و باید ببینیم این استخدام ها از قبل بوده است یا نه.
مقدم با بیان اینکه حوزه شهری و مدیرکل شهری اظهار نظرهایی داشته اند که می توان به آن اکتفا کرد افزود: قرار بر این هست که شهرداری یاسوج پس از بررسی پاسخ خود را اعلام کند.
وی گفت: از دیرباز یک سری نیروها بر اساس تصمیم گیری مدیرانی که بودند بکارگیری شده اند.
نستهین مقدم ضمن بیان اینکه اکنون این جذب نیروها از نظر مدیریت شهری و مراکز بازرسی دارای مشکل هستند، تصریح کرد: در حال بررسی هستیم و پاسخ خود را اعلام خواهیم کرد.

انتهای پیام/غ

 تعیین تکلیف نیروهای استخدام بدون ضابطه در شهرداری یاسوج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.