وزارت دفاع افغانستان اعلام کرد: اگر پاکستان از حمایت تروریست ها دست برندارد، افغانستان از سرکوب مخفیگاه های تروریست ها از هر راه ممکن حمایت می کند.

تروریست ها در پاکستان مانع عمده برای ثبات افغانستان هستندبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، وزارت دفاع افغانستان اعلام کرد: اگر پاکستان از حمایت تروریست ها دست برندارد، افغانستان از سرکوب مخفیگاه های تروریست ها از هر راه ممکن حمایت می کند.

جنرال دولت وزیری، سخنگوی این وزارتخانه ضمن ابراز این مطلب تاکید کرد: مخفیگاه های تروریست ها در پاکستان مانع عمده برای ثبات افغانستان هستند و باید از بین بروند.

وزیری به رادیو آزادی گفته است که پاکستان برای محو مخفیگاه‌های تروریست ها هیچ اقدامی نکرده است.

وی اظهار داشت: اگر پاکستان از حمایت تروریست ها دست برندارد، به باور ما راه دیگری به غیر از این موجود نیست که جامعه جهانی و ایالات متحده بر پاکستان فشار آورد و از هر راه ممکن مراکز تروریست ها را مسدود سازد.

این اظهارات بعد از آن صورت می گیرد که «مایکل کوگلمن» یک محقق بخش جنوب آسیا انستیتوت ویلسن در واشنگتن به روزنامه "دی نیوز" پاکستان گفت: امکان دارد اداره ترمپ در ماه‌های آینده بر نقاط مشخصی در خیبر پشتونخواه و بلوچستان، حملات هوایی انجام دهد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار