۶۲۳ هزار و ۳۰۶ نفر از بازنشستگان و موظفین صندوق بازنشستگی کشوری، درخواست خود را برای دریافت وام ضروری ۴ میلیون تومانی ثبت کردند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سامانه ثبت نام «وام ضروری بازنشستگان و موظفین ۹۶» از ۲۲ مهر تا ۲۱ آبان در سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی cspf.ir، فعال بود که با پایان یافتن مهلت یک ماهه ثبت نام وام ضروری بازنشستگان، ۶۲۳ هزار و ۳۰۶ نفر از بازنشستگان و موظفین صندوق تقاضای خود را در این سامانه ثبت کردند.

تا ساعت پایانی روز گذشته (یکشنبه) ۶۰۳ هزار و ۳۰۶ نفر از بازنشستگان و موظفین تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری، در سامانه وام ضروری ثبت نام کردند. از این تعداد بیشترین آمار ثبت درخواست وام ضروری، مربوط به استان‌های تهران با ۱۰۹ هزار و ۵۰۳ نفر، فارس با ۴۷ هزار و ۱۹۶ نفر، خراسان رضوی با ۴۶ هزار و ۳۹۵ نفر، اصفهان با ۴۲ هزار و ۳۱۳ نفر و مازندران با ۳۴ هزار و ۵۹۵ نفر است.

 استان‌های خراسان شمالی با ۴ هزار و ۸۹۸ نفر، قم با ۵ هزار و ۱۷۹ نفر، ایلام با ۵ هزار و ۸۸۵ نفر، هرمزگان با ۶ هزار و ۳۰ نفر و کهگیلویه و بویراحمد با ۶ هزار و ۵۶۶ نفر، کمترین آمار ثبت نام وام ضروری را به خود اختصاص دادند.

با پایان یافتن مهلت ثبت نام وام ضروری و با توجه به تعداد بالای تقاضا‌های ثبت شده نسبت به تعداد تسهیلات ارائه شده، پرداخت وام در قالب «قرعه کشی» انجام می‌شود.

قرار است پس از انجام قرعه کشی به ۳۰۰ هزار نفر از بازنشستگان کشوری در ۱۲ مرحله وام ضروری ۴ میلیون تومانی با کارمزد ۴ درصد پرداخت شود.

انتهای پیام/

مهلت یک ماهه ثبت نام وام ضروری بازنشستگان پایان یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار