تيم بسكتبال پتروشيمی بندر امام موفق شد با نتيجه ٨٢-٧٣ تيم مهرام را شكست دهد.

پيروزی سخت شاهين طبع مقابل مهرامی ها/ پايان شيرين نيم فصل برای پتروشيمیبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تيم های بسكتبال پتروشيمی بندر امام و مهرام تهران در آخرين بازی خود در نيم فصل نخست رقابت های ليگ برتر بسكتبال كشور از ساعت ١٦ در ورزشگاه آزادی به مصاف يكديكر رفتند.

بازی در ابتدا بسيار بسيار نزديک دنبال می شد و اين پترويی ها بودند كه موفق شدند نخستين امتياز را به دست بياورند .

مهرامی ها اما بهتر جريان بازی را كنترل كردند و با ٣ امتياز از حريف خود پيش افتادند اما اين برتری شكننده بود و در ادامه اين پترويی ها بودند كه از ميزبان خود بيش افتادند.

در جريان كوارتر نخست مسابقه پترويی ها در پرتاب های ٣ امتيازی موفق تر بودند و توانستند امتياز های خوبی به دست بياوردند.

بازی در كوارتر نخست با نتيجه ٢٣ بر ١٥ به نفع پترويی ها دنبال شد اما در كوارتر دوم اين شاگردان هاشمی بودند كه توانستند با ارايه يك بازی بهتر از ميهمان خود جلو بيافتند و جريان بازی را در اختيار بگيرند. آن ها موفق شدند در نيمه نخست با نتيجه ٤١ بر ٣٦ برنده شوند.

پترويی ها اما نيمه دوم را بهتر آغاز كردند و توانستند اختلافی ١١ امتيازه با حريف ايجاد كنند اما برتاب های ٣ امتيازی مهرام به كمك اين تيم آمد و اختلافی كمی بين دو تيم به وجود آمد با ابن حال پترويی ها موفق شدند در اين كوارتر با نتيجه ٦٦ بر ٦١ برنده شوند.

كوارتر پايانی هم شاهد بازی پاياپای دو تيم بود با اين حال در بايان اين پترويی ها بودند كه موفق شدند با نتيجه به برتری برسند و با اقتدار صدرنشين نيم فصل نخست شوند.

شاگردان شاهين طبع موفق شدند در تمامی بازی ها نيم فصل نخست به برتری برسند.

انتهای پيام/


برتری پتروشيمی مقابل مهرام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار