یکم الی سوم ماه آذر سال 96 مسابقات جهانی بدمینتون رده جوانان در شهرستان سمنان برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، فرزاد فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان در جلسه هماهنگی ستاد برگزاری مسابقات بین المللی بدمینتون گفت : هجده ورزشکار خارجی از کشورهای فرانسه ، آذربایجان ، قزاقستان سریلانکا، افغانستان و پاکستان و 32 ورزشکار ایرانی در مسابقات جهانی بدمینتون جوانان حضور دارند.


وی اظهارداشت : برای اولین بار است که مسابقات جهانی بدمینتون جوانان در ایران و در شهر سمنان برگزار می شود و می تواند اعتبار و تاثیر بسزایی را برای ورزش استان داشته باشد.


سمنان دارای پایگاه قهرمانی در رشته بدمینتون


علی موذن رییس هیات بدمینتون استان و دبیر فدراسیون بدمینتون با اشاره به این که سمنان دارای پایگاه قهرمانی در بدمینتون است گفت : با توجه به محدودیت هایی در تقویم فدراسیون وجود داشت این مسابقات را در سمنان به صورت رسمی برگزار می کنیم.


وی گفت : به علت اینکه مقام آوری در این مسابقات در رنکینگ جهانی دارای ارزش است برای ورزشکاران نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است و اکنون در سایت رسمی فدراسیون جهانی این مسابقات بنام مسابقات بدمینتون جوانان در ایران و شهر سمنان درج شده است.


محمود قنبری معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت : این مسابقات و رویدادهای بین المللی باید طوری برگزار شود که فرهنگ استان سمنان و شناساندن آن به جهان از طریق ورزش توجه شود.


ویتصریح کرد : نامه ای بابت همکاری نهادها و رسانه ها با اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان صادر خواهد شد که این مسابقات بهتر برگزار شود و امیدواریم در آینده در رشته های مختلف ورزشی در استان باز هم شاهد افتخارات بیشتر توسط ورزشکاران این استان باشیم .


قنبری با تاکید بر تشکیل کمیته هایی مانند کمیته های گردشگری و اجرایی برای این مسابقات گفت : اهمیت ورزش طوری است که می تواند آسیب های اجتماعی را کاهش دهد پس باید به صورت دقیق برای آن برنامه ریزی کرد.


انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.