سخنگوی سپاه پاسداران آخرین کمک‌ها به زلزله‌زدگان غرب کشور را تشریح کرد.

۳ بالگرد نیروی هوافضای سپاه برای کمک به حادثه‌دیدگان در فرودگاه کرمانشاه مستقر است/۵ هواپیما کار نقل انتقال کمک‌های امدادی را انجام دادندسردار سرتیپ پاسدار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت وگو با خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره اقدامات صورت گرفته سپاه پاسداران در جهت امدادرسانی به زلزله دیدگان غرب کشور اظهار داشت: صبح امروز با حضور سرلشکر جعفری فرمانده سپاه ضمن پیگیری اقدامات سپاه پاسداران، نسبت به تامین نیازمندی‌های جدیدی که فرماندهان میدانی اعلام کرده بودند، دستورات لازم را صادر کردند تا مواد اولیه مورد نیاز از جمله پتو و وسایل گرم کننده و مواد غذایی لازم که به دلیل سرمای هوا و گستردگی تخریب ها مورد نیاز است را تامین کنند.

وی افزود: فرمانده سپاه دستور ویژه‌ای هم به فرمانده سپاه تهران، خوزستان، همدان صادر کرد تا به سرعت امکانات مورد نیاز را تامین کرده و حداکثر تا فردا صبح به مناطق مورد نیاز ارسال کنند.

سردار شریف اضافه کرد: به منظور تسهیل در نقل و انتقال مجروحین از مناطق زلزله زده به فرودگاه کرمانشاه و پس از آن به تهران و سایر بیمارستان‌های کشور، سردار حاجی زاده فرمانده هوافضای سپاه پاسداران در فرودگاه کرمانشاه مستقر شد.

سخنگوی سپاه پاسداران با بیان اینکه از صبح امروز ۵ فروند هواپیما ضمن انتقال مجروحین زلزله زده به تهران امکانات مورد نیاز همچون دارو و اقلام مورد نیاز را از فرودگاه تهران به کرمانشاه انتقال دادند، تصریح کرد: ۳فروند بالگرد نیروی هوافضای سپاه در فرودگاه کرمانشاه برای نقل و انتقال مجروحین از مناطق زلزله زده به فرودگاه کرمانشاه مستقر است.

وی گفت: فرمانده نیروی زمینی سپاه در منطقه حضور دارند و یگان‌های نیروی زمینی سپاه تداوم کار امداد رسانی و دایر کردن بیمارستان صحرایی و کمک به توزیع اقلام مورد نیاز مردم را پیگیر هستند.

 سردار شریف با تاکید بر اینکه مسئولین ارشد سپاه پاسداران به منظور تسریع در امداد رسانی به مردم عزیز غرب کشور همچنان در منطقه حضور دارد؛ بیان کرد: فرمانده سپاه ضمن تسلیت به حادثه دیدگان، از هموطنان عزیز درخواست یاری و کمک جهت تامین اقلام مورد نیاز زلزله زده در غرب کشور را کرد.

 سخنگوی سپاه تاکید کرد: اولویت اول ما اسکان و آوار برداری و فراهم کردن سرویس های بهداشتی و درمانی است. در حال حاضر با توجه به تقسیم اقدامات کاری در ستاد مدیریت بحران کشور، امدادرسانی و و آواربرداری به سپاه پاسداران واگذار شده و امداد رسانی به مردم شریف سرپل ذهاب به برادران ما در ارتش واگذارشده است.

 وی با بیان اینکه قرارگاه خاتم الانبیاء در حوزه آواربرداری به روستاها و شهرهای آسیب دیده کمک می کند تاکید کرد: حادثه زلزله در غرب کشور جدی بوده و با توجه به حجم گستردگی تخریب و سردی هوا، هموطنان زلزله زده به شدت نیاز به چادر و پتو، مواد غذایی کنسرو شده و آب معدنی دارند.

 انتهای پیام/

مسئولین ارشد سپاه به منظور تسریع در امداد رسانی به مردم غرب کشور در منطقه حضور دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۲۳ آبان ۱۳۹۶
درود بر ارتشیان و سپاهیان غیور ایران که همیشه در کنار ملت ایران و پشتیبان ومدافع ایران سرافراز می باشند
Iran (Islamic Republic of)
قدرشکر
۰۹:۵۳ ۲۳ آبان ۱۳۹۶
بنام خدا
سرداران وهمه ی دست اندرکاران ازسربازوظیف ی محترم تا........... خداقوت خسته نباشید اجرکم عندالله وعندالرسول( ارتش فدای ملت ملت فدای ارتش)
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۰۹:۵۳ ۲۳ آبان ۱۳۹۶
خداقوت خسته نباشید اجرکم عندالله
Iran (Islamic Republic of)
صابر
۰۹:۵۳ ۲۳ آبان ۱۳۹۶
اینکه بدون هیچ چشم داشتی اینطوری خودتون رو به آب و آتش میزنید قابل ستایشه
دستتون رو میبوسیم
Iran (Islamic Republic of)
بهار
۰۹:۵۳ ۲۳ آبان ۱۳۹۶
خدایا به شما قوت و زور بازو بدهد
انشالله عمر با عزت داشته باشید
همه مردم ایران از شما قدردانی میکنند
Iran (Islamic Republic of)
آراز
۰۹:۵۳ ۲۳ آبان ۱۳۹۶
احسنت به نیروهای خدوم و ولایی ارتش و سپاه که از دقایق اول به بهترین شکل ممکن به داد مردم مظلوم کرمانشاه رسیدند
آخرین اخبار