معاون آموزشی مرکز تحقیات و آموزش کشاورزی هرمزگان گفت : 85درصد فارغ التحصیلان حوزه کشاورزی جذب بازار کار شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،علیرضا نظری معاون آموزشی مرکز تحقیات و آموزش کشاورزی هرمزگان گفت : 85درصد فارغ التحصیلان حوزه کشاورزی جذب بازار کار شده اند.

وی افزود: 61 درصد از دوره های آموزشی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی استان در راستای اهداف سیاست اقتصادی مقاومتی بوده است و هرمزگان رتبه 7 کشوری را دارد.

معاون آموزشی مرکز تحقیات و آموزش کشاورزی هرمزگان گفت : این مرکز در 4 بخش آموزش کارکنان سازمان جهاد کشاورزی، آموزش کشاورزان، آموزش علمی کاربردی و کار و دانش فعالیت می کند .

علیرضا نظری افزود :در 6 ماه گذشته 2 هزار و 350 نفر روز در رشته های شیلات، باغبانی، زراعت و صنایع تبدیلی آموزش های لازم را فرا گرفته اند.

وی گفت: با همکاری مدیریت ترویج سازمان جهاد کشاورزی 1هزارو 360 نفر روز آموزش با موضوع بسته بندی محصولات کشاورزی، کار آفرینی و بازاریابی برای اعضای صندوق خرد زنان روستایی ارائه شد.

معاون آموزشی مرکز تحقیات و آموزش کشاورزی هرمزگان افزود : در حوزه علمی کاربردی نیز 255 نفر دانشجو در مقطع کاردانی و کارشناسی در رشته های شیلات، گیاهپزشکی، بهداشت یار دامپزشکی در این مرکز مشغول به تحصیل هستند.

علیرضا نظری گفت : همچنین 180 نفر دانش آموز کار و دانش در استان با نظارت این مرکز آموزشی مشغول به تحصیل هستند که 40 نفر این دانش آموزان در مرکز آموزشی شهرستان حاجی آباد و مابقی در هنرستان های کشاورزی آموزش و پرورش در حال علم آموزی هستند.

انتهای پیام/ف

جذب  فارغ التحصیلان حوزه کشاورزی در بازار کار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.